A Bimota hátsó részét egy szóval lehetne jellemezni: esszenciális. A két méretes alumínium kipufogó önmagáért beszél, és egy kis hátulsó lámpa is került ide.
A váz 20-25 mm-es acél-króm-molibdén ötvözet? csövekb?l készült, ahogy a 15-25-30 mm-es hátsó leng?kar is. A teljesen állítható, fordított Öhlins villa szárátmér?je 43 mm, de állítható és szintén az Öhlins m?helyéb?l származik a hátsó felfüggesztés is.
A fékezésért el?l egy 298 mm-es dupla úszótárcsa dolgozik két, egyenként négy dugattyús Brembo radiál féknyereggel, míg hátulra 220 mm-es tárcsa kerül két dugattyús Brembo úszó nyereggel.
A blokk kéthengeres L, kétszelepes ‘desmo’ légh?téses (ugyanez a szív dobog a Ducati Multistradában) – legnagyobb teljesítménye az adatlap szerint 92 LE 8.000 percenkénti fordulat mellett. A forgatónyomaték maximuma 9,4 kgm 5.500-on. A járm? tömege szárazon mindössze 165 kg.
Az efféle limitált szériában gyártott, formatervezési és technológiai remekeknek mindig van egy olyan tulajdonságuk, amely képes akár fizikai fájdalmat okozni az olvasónak: az áruk. A DB5 nev? két keréken guruló ékszerdoboz nem olcsó – a gyártól közvetlenül vásárolva 22.950 euróba (plusz áfa, plusz béfa) kerül.
Legutóbbi hozzászólások