EST. 2002

Sherco Enduro 4.5i

A nemzetközi szaksajtó egyaránt elismer?en nyilatkozott róla, dicsérve a könny? kezelhet?séget, megbízhatóságot, versenyképességet. Versenytársai közül kiemeli a mindössze 109 kg-os száraz tömeg, valamint az elektronikus befecskendez? rendszer, melyet jelenleg a piacon egyedülálló módon egy Magneti Marelli programozható verseny vezérl? elektronika tart kordában. Egyszerre kétféle program rögzíthet? a memóriába, melyek között a kormányon elhelyezett kapcsolóval válthatunk az útviszonyoknak megfelel?en (pl. sár, kemény talaj, utcai vagy verseny program).

Az els? felfordított Paioli-Kayaba villák minden jellemz?je finoman (32 fokozatban) állítható, a hátsó Paioli gátlónál külön állítási lehet?ség van a gyors és lassú kerékmozgások csillapítására. Az er?teljes 450 ccm-es motor hangolásakor is a könny? kezelhet?ség volt a f? irányelv. Egyenletesen emelked? nyomatékgörbéje mentes a kiszámíthatatlan er?lökésekt?l, így a kezd? motorosok is könnyen megbírkózhatnak vele. A gép kialakítása lehet?vé teszi, hogy minden változtatás nélkül versenycélokra használják. A költségeket pedig a kategóriában nem megszokott hosszú szervizintervallum tartja alacsonyan.

A gép ittnoni vételára bruttó 1.950.000 Ft, mely természetesen tartalmazza a regisztrációs adót.

A cég vezérképviseletét Magyarországon a Wear Control Bt. (47/315 367) látja el. Jelenleg viszonteladói hálózat kiépítésén fáradoznak, így az egész országból várnak jelentkez?ket, akik egy kiemelked? m?szaki színvonalat képvisel? márkához szeretnének csatlakozni.

M?szaki adatok

Motor:

4 ütem? SOHC vezérlés?, saját fejlesztés

Henger?rtartalom:

448,6 ccm

Furat x Löket:

94,5 x 64 mm

Keverékképzés:

Elektromos befecskendez? rendszer digitális motorvezérléssel: Magneti Marelli

H?t?rendszer:

Túlnyomásos zárt vízh?t?rendszer kiegyenlít? tartállyal

Indítás:

Elektromos indítórendszer kiegészít? kovácsolt alumínium berugó karral

Áramforrás:

12V / 7 Ah akkumulátor

Kipufogórendszer:

rozsdamentes acélcs? alumínium versenydobbal

Er?átvitel:

6 sebességes szekvenciális kapcsolású

Tengelykapcsoló:

Hiraulikus mozgatású, többtárcsás szerkezet olajf?rd?ben

Generátor:

Ducati Energia 180W

Váz:

Hegesztett CR-Mo acélcs?

Üzemanyag tank:

M?anyag tartály 8,5 l kapacitással

Fék:

AJP hidraulikus mozgatásu munkahengerek, elöl 270mm, hátul 240mm-es tárcsákkal

Els? villák:

Felfordított rendszer? 46 Paioli/Kayaba gátlók 295mm-es mozgástartománnyal

Hátsó felfüggesztés:

Himbás rendszer? progresszív karakterisztikájú leng?kar, Paioli gáztöltés? lengéscsillapító, állítható rugó el?feszítés, külön állítási lehet?ség az össze és szétrugózásnak, gyors és lassú kerékmozgásoknak Mozgástartomány: 310mm

Els? kerék:

Excell 1,6×21" alumínium keréktárcsák acél küll?kkel. Michelin Enduro Competition 90/90-21 FIM homológ verseny gumiabroncsokkal.

Hátsó kerék:

Excell 2,5×18" alumínium keréktárcsák acél küll?kkel. Michelin Enduro Competition 120/80-18 FIM homológ verseny gumiabroncsokkal.

Száraz tömeg:

109 kg

Tengelytáv:

1 485 mm

Hasmagasság:

350 mm

Ülésmagasság:

Állítható – kb. 920mm

ugrás fel