A Derbi naprakész és továbbra is vezet? szerepre tart igényt a 125 köbcentis supermotard- illetve krossz-enduró kategóriákban. A hatékony, négyütem? Yamaha blokkoknak, az agresszív és modern vonalvezetésnek köszönhet?en könnyen lehet, hogy a jöv? két bestsellerét van szerencsénk bemutatni.
Gyökeres, er?forrást és futóm?vet egyaránt érint? megújuláson ment keresztül a Derbi Senda. Blokkja egy korszer?, légh?téses, 125 kcm-es Yamaha egység, amely megfelel az Euro-2 környezeti szabványnak. A járm?nek megváltoztatták a súlyozástt, így ebben a formában abszolút kedvez a vad vezetési stílusnak. Fontos megemlíteni a hátsó hasznos rugóút 180 mm-r?l 200 mm-re növelését.
A fékberendezés el?l 300 mm átmér?j? tárcsából áll az SM esetében, 260 mm-es az R változaté. Hátul mindkét modellre 220 mm-es tárcsát alkalmaztak. Esztétikailag a motard gép különösen a kerekeiben különbözik az endurótól: enzeknek mérete 17” el?l, 20” illetve 18” hátul. A korábbi verziókhoz képest er?sebbek a fényszóró testek is. A Senda SM kék-fekete és narancssárga-fekete színekben kerül piacra 3.600 eurós áron, míg a Senda 125R ugyanezekkel a színekkel 100 euróval kevesebbet kóstál.
Legutóbbi hozzászólások