EST. 2002

Beta RR 125

Kétségtelen, hogy második gyermekkorát éli a 125-ös kategória. A pezsgésb?l kiveszi a részét a toszkán Beta is, amelynek egészen eddig nem volt nyolcad literes enduró modellje a palettán. Az RR 125 ezt a hiányt hivatott betölteni: ezzel a kör bezárul, a rosszcsont 50 kcm-est?l az nagy és er?s 525-ösig teljes az immár hatféle motorizációt felölel? kínálat.

A 125, ha úgy tetszik, az arany középszer: pont elegye a kis félszázasnak és a professzionális enduróknak. Agresszív küllemét ez utóbbiaktól örökölte meg, azonban sokkal kezesebb – éppen ezért els?sorban fiataloknak, kezd?knek, tapasztalatra vágyóknak ajánlják. Az RR er?forrása ugyanaz, mint a Yamaha XT 125-é, négyütem?, két szelepes, légh?téses blokk öt sebességes váltóval.

A kompakt méretek az ‘újonc’ krosszmotorosoknak kedveznek, ugyanakkor a Beta továbbra is h? marad „nemesi” gyökereihez, és egy rafinált kett?s bölcs?szerkezet? ferde vázat épített a motor köré. A felfüggesztések hosszú rugózásúak (el?l 245 mm, hátul 200 mm), a villa átmér?je 41 mm, a lengéscsillapító pedig állítható. A tárcsák alumíniumból készültek, az RR száraz tömege pedig mindössze 101 kg – vagyis nem jár messze a hasonló henger?rtartalmú, profi gépekét?l.

A Beta legújabb modellje június közepét?l érkezik az európai – legel?ször az olasz – keresked?khöz, 3.400 eurós ellenértékkel. Ez az ár alacsonyabb, mint a közvetlen piaci konkurenseké (Yamaha DT 125 RE, Honda XR 125R), egyedül az XT 125R-nél kerül többe.

ugrás fel