Miután a csütörtöki edzések nagy részét elmosta az es? (délután pedig egy szomorú kötelezettségemnek tettem eleget), csak péntek reggel tudtam el?ször a pályára menni.
A délel?tti két szabadedzést 2’09-es körid?vel zártam. Ez persze önmagában még egy rossz eredmény – nem is voltam nagyon feldobódva –, de az azért némiképp megnyugtatott, hogy a tavalyi borzalmas évkezdet nem ismétl?dik meg. Akkor ugyanis még a második hungaroringi futamon se tudtam 2’10 alá menni. A délutáni id?mér? elég izgalmasan kezd?dött. Az els? gyors körömön 450-et detonált a motor (körönként kb. 20 a normális), ezért ki kellett jönnöm egy fuvókacserére. Ezzel elment jó néhány perc az edzésb?l, amit?l elég ideges lettem. De meglett az eredménye, 2’05’888-at futottam.
Sajnos a szombati id?mér?n nem sikerült javítanom, ketten meg is el?ztek, így a 17. helyr?l vártam a versenyt.
Amilyen jól indultam el a felvezet? körre, olyan pocsékul sikerült a rajtom. Ráadásul a futóm?vel is voltak gondjaim, így hamar elhúzott a mez?ny eleje, én pedig nem tudtam tartani velük a lépést. A 16. helyen meccseltem, amikor két körrel a vége el?tt elkezdett rángatni a motor, aztán méterr?l méterre „elfogyott” a fordulat. Már csak egyesben döcögött a motor kb. 5000-es fordulaton, de úgy voltam vele, hogy ha kell, végigtolom a motort, de akkor is le fognak inteni. Tolni nem kellett, mert betotyogtam, de közben kaptam egy kört, többen megel?ztek, így végül 21. lettem.
Mivel nem mindenkit értékelnek az AA-Bajnokságban azok közül, akik indultak, a 16. hely a végén 3 pontot ért volna. Ehelyett most 0 ponttal várom a május 22-i rijekai versenyt.
Még aznap szétszedtük a motort, és kiderült, hogy egy elvileg örökélet? alkatrész romlott el: a generátor (tekercs). Mindez azért is bosszantó, mert a 2000-es balesetem óta minden versenyt „eredményesen” befejeztem, az volt az els? kivétel.
Kovács Niki
Legutóbbi hozzászólások