Azért Sete Gibernau is tud valamit. Tudja például, hogy nem szabad hibáznia, ahogy Estorilban tette: 20 pont nagyon kevés, ha tartani akarja a lépést Rossival vagy egyáltalán az élbollyal. Mellette szól, ahogy mind a hét hondás pilóta mellett, a japán öthengeres ereje, ami a sanghaji célegyenesben megkeserítheti a konkurencia életét.
Jubilánsa is lesz a Kínai GP-nek: Max Biaggi 200. alkalommal áll rajthoz, és természetesen szeretné emlékezetessé tenni a napot. Talán neki van a legnagyobb motivációja a sikerre: feledtetni kell az els? két nagydíj botladozását, meg kell újhodni morálisan, meg persze a pontokra is szükség van. A csapattárs Hayden pontok tekintetében még Biagginál is rosszabbul áll, ? is alaposan fel van tüzelve.
Túlzás lenne azt állítani, hogy Rossin kívül egy Honda-márkabajnoksággal állunk szemben, de az is biztos, hogy az aranyszárnyas hadból szinte mindenki esélyes lehet a sikerre. Az összetettben harmadik Marco Melandri biztosan, Bayliss és a sérüléséb?l visszatér? Tamada talán kevésbé. ( – Utólag érkezett a hír: a JiR japánja mégsem indul Sanghajban.)
Edwardsnak egyel?re nem nagyon megy az M1-gyel, de Eliasnak és Xausnak még kevésbé. Könnyen a nagyok nyomába érhet viszont a Kawasaki – f?leg Nakano révén: a lábadozó Hofmannt újfent Olivier Jacque helyettesíti.
És érhet a Ducati is, amennyiben a vörösök túl tudnak lendülni a gyenge szezonkezdés gondjain. Az olaszok a sok-sok gumiteszt ellenére sincsenek a topon a Bridgestone-nal, az innovatív motorfék-elektronikával pedig konkrétan befürödtek Jerezben. Jó hír viszont, hogy Capirossi állapota javul, Checa lelkesedése pedig töretlen. A suzukis különítmény – Hopkins, Roberts – inkább az edzéseken remekeltek eddig, nagy kérdés, hogy mikor lesznek képesek versenyen is megragadni az élmez?nyben.
Figyelem a 22 literes tanktérfogatra: a kínai pálya nagyon hosszú, és egyáltalán nem szavatolt, hogy az üzemanyag kitart a célvonalig. Az egész ring felfedezésre vár, nincsenek el?zetes tapasztalatok.
Legutóbbi hozzászólások