Megd?lt az estorili pályacsúcs a nyolcad litereseknél és a KTM finn pilótája, Mika Kallio végzett élen az id?mér? edzéseken.
Az északi tökéletes vezetéssel, magabiztosan ment: jutalma az els? rajtkocka és persze egy nagy adag presztízs. A KTM a mez?ny leggyorsabb gépe a maga 233 km/órás végsebességével. Nem csoda hát, hogy a motor atyja, Harald Bartol cáfolta, hogy új er?forrás érkezne a járm?be: "Mit kéne még csinálnunk, ez is remekül megy" mondta.
Kallio mögött a svájci Lüthi, aki jerezi kiesése után kett?zött er?vel fog k?zdeni a pontokért vasárnap. Finn és svájci nemzetiség? pilóták az els? két helyen, ami azt is jelzi, hogy változnak az id?k: a jó eredmény nem csak iskola és pénz kérdése, lám, a havas északról vagy a hegyek közül is kerülhetnek ki klasszisok.
Els? sorban az összetett éllovasa, Marco Simoncelli: célja, hogy a tabella elején maradjon a portugál rund után is. A spanyolok legjobbja Faubel több mint hét tizedes hátránnyal negyedik.
Nagyon érdekes a második sor összetétele, amelyben Talmácsi Gábor is helyet foglal, miután pénteken a harmadik legjobb id?eredménnyel ment pihenni. A cseh Lukas Pesek, Talma, majd két olasz, Pasini és Lai: a legjobb rajtoló a felsoroltak közül a magyar, aki megint közel lesz a kásához.
Tóth Imre a Team Hungary színeiben két helyet és b? másfél másodpercet javított a Q1-hez képest, így a 21.
125cc, a rajtrács összetétele
Versenyz? neve
|
Motor
|
Id?
|
|
1.
|
M.KALLIO
|
KTM
|
1’45.279
|
2.
|
T.LUTHI
|
HONDA
|
1’45.393
|
3.
|
M.SIMONCELLI
|
APRILIA
|
1’45.622
|
4.
|
. H.FAUBEL
|
APRILIA
|
1’46.059
|
5.
|
L.PESEK
|
DERBI
|
1’46.060
|
6.
|
G.TALMACSI
|
KTM
|
1’46.205
|
7.
|
M.PASINI
|
APRILIA
|
1’46.369
|
8.
|
F.LAI
|
HONDA
|
1’46.440
|
9.
|
J.SIMON
|
KTM
|
1’46.503
|
10.
|
M.POGGIALI
|
GILERA
|
1’46.517
|
21.
|
I.TOTH
|
APRILIA
|
1’47.749
|
Legutóbbi hozzászólások