A kiegészít?k sorában nincs ott (legalábbis az els? évben) az ABS, van viszont inerciális megszakító, ami ‘elvágja’ a benzinadagolást esés vagy 62 fokosnál nagyobb bed?lés esetén. A kerekek átmér?je továbbra is egymástól eltér?, 15 col el?l, 14 hátul, az abroncsok 120/70 illetve 150/70 nagyságúak. Változatlan a történet a fékekkel is, 2×260 mm el?l, 240 mm hátul), újdonságot a rögzít?fék megjelenése jelent.
A Kymco Xciting 500 méretei egyáltalán nem túlzottak (2.255 x 810 x 1.450 mm), f?leg nem szélességben, ami fontos a forgalomban. A mindennapi használatra is alkalmas robogó városban és azon kívül is megállja a helyét. Éppen a kompakt méretek miatt van az, hogy a nyereg alatti térben a ‘kötelez?’ sisakon és es?kabáton kívül más nem nagyon fér el. Valamit valamiért.
Az Xcitingot ezekben a napokban bocsátották a nemzetközi sajtó
rendelkezésére: az alábbiakban a tesztel? újságírók benyomásait közöljük.
Nos, ami els?re kiderült, az az, hogy a teljesen lineáris er?leadású tajvani 500-as nem egy villám: ebben nyilván közrejárszik a járm? 230 kilós menetkész tömege is. Az áttétel cserébe kiváló min?sítést kapott, és etalonszámba megy a motor csöndessége is. Összességében a blokk tetszet?s, kell?képpen potens és polgári egy id?ben.
A fék sosem volt a tajvani termékek er?s pontja, és hát továbbra sem zeng dicshimnuszokat a nemzetközi tesztbrigád. Azért a robogó minden alkalommal megállt. A kanyarokat nem veszi olyan magától értet?d?en, mint piaci ellenfelei, terelgetni kell a helyes ív felé. A kormány széles, az egész feeling nyugis.
A komfortszint magas: a pajzs elég széles ahhoz, hogy fedje a lábakat, a nyereg egy kicsit kemény de nem kényelmetlen. A plexi két állásban állítható, jól védi a szélt?l a mellkast és a vállakat, de 120 km-es sebesség fölött már érezhet? némi turbulencia a nyak körül. A visszapillantók jól láthatóak, a m?szerfal kijelz?i viszont napos id?ben nem annyira.
Legutóbbi hozzászólások