EST. 2002

IRTA, Barcelona: MotoGP 1.

No s Rossi? Ötödik helyen zárta a napot, és a boxból a szerelés zörejei sz?r?dnek ki, Valentinónak nyilatkozni sincs ideje. A szokásos egzaltáltság, ahogy t?le megszokhattuk. Holnap tán ? lesz a leggyorsabb, nála sose lehet tudni.

A címvéd? a MotoGP háttérmunkájában is aktívan részt vesz, a szabálymódosításokkal kapcsolatos beszélgetések ugyanis folynak. Fókuszban az új, ún. flag to flag (zászlótól zászlóig) szabály: a pilóták es?s futam esetén sokkal szívesebben választanák a motor- mint a kerékcserét.
Hivatalosan most a gumicsere az érvényes verzió a GP Commission részér?l, mivel érvelésük szerint a járm? lecserélésével olyan káosz keletkezne, hogy nem lehetne ellen?rizni, hogy a csapatok betartják-e az el?írt fogyasztást (24 helyett 22 liter). Ami biztos: az egész flag-to-flag szabállyal csak a tévénéz?k járnak jól, ezt a közönségnek találták ki, nem vitás. És ez rendben van így, mert a népnek cirkusz kell és kenyér.

Az id?eredmények

Versenyz? neve
Motor
Id?
1.
Biaggi
HONDA
1’8217;43.159
2.
Gibernau
HONDA
1’8217;43.254
3.
Tamada
HONDA
1’8217;43.347
4.
Melandri
HONDA
1’8217;43.433
5.
Rossi
YAMAHA
1’8217;43.518
6.
Edwards
YAMAHA
1’8217;43.882
7.
Barros
HONDA
1’8217;43.902
8.
Capirossi
DUCATI
1’8217;43.974
9.
Checa
DUCATI
1’8217;44.102
10.
Roberts
SUZUKI
1’8217;44.282
11.
Hayden
HONDA
1’8217;44.284
12.
Nakano
KAWASAKI
1’8217;44.325
13.
Bayliss
HONDA
1’8217;44.403
14.
Hofmann
KAWASAKI
1’8217;44.548
15.
Elias
YAMAHA
1’8217;44. 550
16.
Xaus
YAYAMAHA
1’8217;44.787
17.
Hopkins
SUZUKI
1’8217;44.849
18.
Itoh
DUCATI
1’8217;45.043
19.
Aoki
SUZUKI
1’8217;45.727
20.
Rolfo
DUCATI
1’8217;46.331
21.
Byrne
PROTON
1’8217;47.152
22.
Ellison
BLATA
1’8217;47.663
23.
Guareschi
DUCATI
1’8217;48.217
24.
Battaini
BLATA
1’8217;49.115
25.
Shimizu
KAWASAKI
1’8217;56.136
ugrás fel