No s Rossi? Ötödik helyen zárta a napot, és a boxból a szerelés zörejei sz?r?dnek ki, Valentinónak nyilatkozni sincs ideje. A szokásos egzaltáltság, ahogy t?le megszokhattuk. Holnap tán ? lesz a leggyorsabb, nála sose lehet tudni.
A címvéd? a MotoGP háttérmunkájában is aktívan részt vesz, a szabálymódosításokkal kapcsolatos beszélgetések ugyanis folynak. Fókuszban az új, ún. flag to flag (zászlótól zászlóig) szabály: a pilóták es?s futam esetén sokkal szívesebben választanák a motor- mint a kerékcserét.
Hivatalosan most a gumicsere az érvényes verzió a GP Commission részér?l, mivel érvelésük szerint a járm? lecserélésével olyan káosz keletkezne, hogy nem lehetne ellen?rizni, hogy a csapatok betartják-e az el?írt fogyasztást (24 helyett 22 liter). Ami biztos: az egész flag-to-flag szabállyal csak a tévénéz?k járnak jól, ezt a közönségnek találták ki, nem vitás. És ez rendben van így, mert a népnek cirkusz kell és kenyér.
Az id?eredmények
Versenyz? neve
|
Motor
|
Id?
|
|
1.
|
Biaggi
|
HONDA
|
1’8217;43.159
|
2.
|
Gibernau
|
HONDA
|
1’8217;43.254
|
3.
|
Tamada
|
HONDA
|
1’8217;43.347
|
4.
|
Melandri
|
HONDA
|
1’8217;43.433
|
5.
|
Rossi
|
YAMAHA
|
1’8217;43.518
|
6.
|
Edwards
|
YAMAHA
|
1’8217;43.882
|
7.
|
Barros
|
HONDA
|
1’8217;43.902
|
8.
|
Capirossi
|
DUCATI
|
1’8217;43.974
|
9.
|
Checa
|
DUCATI
|
1’8217;44.102
|
10.
|
Roberts
|
SUZUKI
|
1’8217;44.282
|
11.
|
Hayden
|
HONDA
|
1’8217;44.284
|
12.
|
Nakano
|
KAWASAKI
|
1’8217;44.325
|
13.
|
Bayliss
|
HONDA
|
1’8217;44.403
|
14.
|
Hofmann
|
KAWASAKI
|
1’8217;44.548
|
15.
|
Elias
|
YAMAHA
|
1’8217;44. 550
|
16.
|
Xaus
|
YAYAMAHA
|
1’8217;44.787
|
17.
|
Hopkins
|
SUZUKI
|
1’8217;44.849
|
18.
|
Itoh
|
DUCATI
|
1’8217;45.043
|
19.
|
Aoki
|
SUZUKI
|
1’8217;45.727
|
20.
|
Rolfo
|
DUCATI
|
1’8217;46.331
|
21.
|
Byrne
|
PROTON
|
1’8217;47.152
|
22.
|
Ellison
|
BLATA
|
1’8217;47.663
|
23.
|
Guareschi
|
DUCATI
|
1’8217;48.217
|
24.
|
Battaini
|
BLATA
|
1’8217;49.115
|
25.
|
Shimizu
|
KAWASAKI
|
1’8217;56.136
|
Legutóbbi hozzászólások