Marco Melandri mosolygós, jókedv? és gumikat tesztel: napról napra jobban beleszokik az RCV nyergébe, szóval Fausto Gresini jó vásárt csinált vele.
Bizarr a Camel Honda együttes logisztikai helyzete: üzemanyag nélkül maradtak a Perzsa-öbölben! Vissza is mondták a harmadik nap versenyszimulációját, inkább a fotósoknak dolgoznak, hogy legyen minél több promó-anyag a csapat március 16-i hivatalos milánói bemutatójához.
A körülmények idilliek Katarban, a leveg? 28, az aszfalt kb. 40 fokos, néha gyenge szél fúj. Nagy összecsapások sem pilóták, sem gyárak között nem voltak a második, utolsó el?tti tesztnapon – a kiélezett id?eredmények ellenére sem. A ‘gumiháborúban’ viszont új és új frontok képesek megnyílni. E tekintetben a Michelin mintha megint el?nyben lenne. A francia gyár is életre hívta a maga gumitesztel? brigádját – a Bridgestone-Ducati tyre team mintájára – a használandó motor természetesen egy Honda lenne, a tesztpilóta személye viszont még kérdéses. Tohru Ukawa neve jött szóba: Rossi egykori csapattársa esetében el?ny a japán nemzetiség, hátrány viszont a lassú menettempó. Szóval frontember kerestetik.
Nem hivatalos id?eredmények
Versenyz? neve
|
Motor
|
Id?
|
|
1.
|
Tamada
|
Honda
|
1’57 69
|
2.
|
Capirossi
|
Ducati
|
1’57 69
|
3.
|
Melandri
|
Honda
|
1’57 75
|
4.
|
Hayden
|
Honda
|
1’57 78
|
5.
|
Biaggi
|
Honda
|
1’57 79
|
6.
|
Barros
|
Honda
|
1’57 80
|
7.
|
Checa
|
Ducati
|
1’57 90
|
Kapcsolódó cikkeink |
Katari MotoGP teszt, 1. |
Legutóbbi hozzászólások