EST. 2002

MotoGP, Sepang: harmadik nap

Borult az ég Sepangban, és koránt sincs minden motor kint a pályán: Capirossi magas lázzal vonult vissza a szállodába a második tesztnap délel?ttjén, ugyanebben a hotelben lábadozik influenzájából Rossi is, de a pilótabetegség nem kímélte Makoto Tamadát sem. A japán már egy hete szenved – ennek ellenére az új Jir csapat versenyz?je dolgozik, kommunikál a m?szakiakkal, teszi amit kell.

Rubén Xaus is felemelte a megadás fehér zászlaját, ? vélhet?en csak február 17-19-én, Ausztráliában száll nyeregbe. Jobb is talán így, hiszen a spanyolnak valami ideg be lehet csíp?dve a derekában, nem tud megülni egy helyben emiatt. ? azt mondja, az M1 nyerge olyan széles, mint egy fotel, ? meg magas és a sok ide-oda mozgás miatt van a problémája. Elias-nak nincs ilyen gondja, hiszen ? alacsony. Rossi ‘hátul’ vezet, Edwards (aki szerint a stresszlevezetés legjobb módszere a ‘szex és sör’) viszont szintén megfogalmazta, amit Xaus. Úgyhogy ?k ketten kapnak is egy-egy új ülést.

Az egyetlen létez? elkészült Kawasaki-prototípust tesztelte Shinya Nakano. A blokk alatti, oldalanként kivezetett két-két csöves kipufogóról felismerhet? bringa nyomán igen elégedett volt Harald Eckl csapatf?nök. A Rossi doktor által 2004 végén tesztelt Yamaha mindenesetre nagyon hasonlított ehhez. Eckl: ‘Az els? lépéseit láttuk az új er?forrásnak, még a tavalyi futóm?vel, miközben várjuk az újat. Most debütáltunk, helyére kell még raknunk az elektronikát az eltér? er?leadású motorhoz, és ez csak a kezdet. Meg tudom er?síteni, hogy a barcelonai és jerezi IRTA-teszten leszünk ott legközelebb mindkét versenyz?nkkel és az összes végleges anyagunkkal. De ezen az úton már rajta vagyunk, err?l nem térünk le.’

A napi id?eredmények ígéretesek a gyári hondásokra nézve – különösen Biaggira, aki fel tudott állni az el?z? napi szerencsétlen kimenetel? kalandokból és majdnem két tizeddel ment gyorsabb id?t, mint Gibernau szaktárs. Hayden ebbe a játékba nem tudott beleszólni, neki nem is áll kétféle váz rendelkezésére, mint a két európainak.

Az id?eredmények

Versenyz? neve
Motor
Id?
Biaggi
Honda
2’01’501
Gibernau
Honda
2’01’686
Hayden
Honda
2’01’717
Barros
Honda
2’01’786
Tamada
Honda
2’01’831
Checa
Ducati
2’01’891
Capirossi
Ducati
2’02’291
Edwards
Yamaha
2’02’378
Melandri
Honda
2’02’429
Itoh
Ducati
2’02’551
Hopkins
Suzuki
2’02’227
Roberts
Suzuki
2’02’246
Elias
Yamaha
2’03’668
Bayliss
Honda
2’03’797
Nakano
Kawasaki
2’03’979
Rolfo
Ducati
2’07’680

Kapcsolódó cikkeink
MotoGP: Sepang, második nap
MotoGP: Sepang, els? nap
MotoGP: irány Kelet
ugrás fel