Borult az ég Sepangban, és koránt sincs minden motor kint a pályán: Capirossi magas lázzal vonult vissza a szállodába a második tesztnap délel?ttjén, ugyanebben a hotelben lábadozik influenzájából Rossi is, de a pilótabetegség nem kímélte Makoto Tamadát sem. A japán már egy hete szenved – ennek ellenére az új Jir csapat versenyz?je dolgozik, kommunikál a m?szakiakkal, teszi amit kell.
Rubén Xaus is felemelte a megadás fehér zászlaját, ? vélhet?en csak február 17-19-én, Ausztráliában száll nyeregbe. Jobb is talán így, hiszen a spanyolnak valami ideg be lehet csíp?dve a derekában, nem tud megülni egy helyben emiatt. ? azt mondja, az M1 nyerge olyan széles, mint egy fotel, ? meg magas és a sok ide-oda mozgás miatt van a problémája. Elias-nak nincs ilyen gondja, hiszen ? alacsony. Rossi ‘hátul’ vezet, Edwards (aki szerint a stresszlevezetés legjobb módszere a ‘szex és sör’) viszont szintén megfogalmazta, amit Xaus. Úgyhogy ?k ketten kapnak is egy-egy új ülést.
Az egyetlen létez? elkészült Kawasaki-prototípust tesztelte Shinya Nakano. A blokk alatti, oldalanként kivezetett két-két csöves kipufogóról felismerhet? bringa nyomán igen elégedett volt Harald Eckl csapatf?nök. A Rossi doktor által 2004 végén tesztelt Yamaha mindenesetre nagyon hasonlított ehhez. Eckl: ‘Az els? lépéseit láttuk az új er?forrásnak, még a tavalyi futóm?vel, miközben várjuk az újat. Most debütáltunk, helyére kell még raknunk az elektronikát az eltér? er?leadású motorhoz, és ez csak a kezdet. Meg tudom er?síteni, hogy a barcelonai és jerezi IRTA-teszten leszünk ott legközelebb mindkét versenyz?nkkel és az összes végleges anyagunkkal. De ezen az úton már rajta vagyunk, err?l nem térünk le.’
A napi id?eredmények ígéretesek a gyári hondásokra nézve – különösen Biaggira, aki fel tudott állni az el?z? napi szerencsétlen kimenetel? kalandokból és majdnem két tizeddel ment gyorsabb id?t, mint Gibernau szaktárs. Hayden ebbe a játékba nem tudott beleszólni, neki nem is áll kétféle váz rendelkezésére, mint a két európainak.
Az id?eredmények
Versenyz? neve
|
Motor
|
Id?
|
Biaggi
|
Honda
|
2’01’501
|
Gibernau
|
Honda
|
2’01’686
|
Hayden
|
Honda
|
2’01’717
|
Barros
|
Honda
|
2’01’786
|
Tamada
|
Honda
|
2’01’831
|
Checa
|
Ducati
|
2’01’891
|
Capirossi
|
Ducati
|
2’02’291
|
Edwards
|
Yamaha
|
2’02’378
|
Melandri
|
Honda
|
2’02’429
|
Itoh
|
Ducati
|
2’02’551
|
Hopkins
|
Suzuki
|
2’02’227
|
Roberts
|
Suzuki
|
2’02’246
|
Elias
|
Yamaha
|
2’03’668
|
Bayliss
|
Honda
|
2’03’797
|
Nakano
|
Kawasaki
|
2’03’979
|
Rolfo
|
Ducati
|
2’07’680
|
Kapcsolódó cikkeink |
MotoGP: Sepang, második nap |
MotoGP: Sepang, els? nap |
MotoGP: irány Kelet |
Legutóbbi hozzászólások