Rossinak lehet, hogy azért nem volt kedve nevetni a dolgon, mert influenzás lett, ahogy Loris Capirossi is (? bizonyosan Checától kapta el). A leveg? negyven fokos Malajziában. Egyszóval új körrekord nincsen.
Viszont a pilóták a maximumot adják a munkában, megteszik, ami t?lük telik. Így Sete Gibernau is, akié a nap leggyorsabb mért köre, 2’01’742.
‘Ma hatalmasat melóztunk a futóm?vel és a gumikkal. A régi típusú futóm? nagyon tetszett. A forróságra való tekintettel a Michelin arra kért, hogy bizonyos megoldásokat próbáljunk ki, emiatt hagytuk a munkát az elektronikával. A munkamódszerek terén is óriásit léptünk el?re. A Michelin, a Honda és a csapatom teljesen egy irányba haladnak’ mondta a spanyol.
Capirossi sápadt és pocsékul néz ki: ‘Megértettem, mi a különbség a pilóták és a normális emberek között. Az, hogy ?k magas lázzal az ágyban fekszenek, mi meg egy motoron ülünk és a gázt húzzuk. Szörnyen vagyok, a reflexeim lelassultak, de azt hiszem, így sem mentem rossz id?t, kár, hogy egyedül kellett köröznöm. Átállítottuk a motort az elég rossz tapadású pályához, és nagyon jól reagált.’
Elégedettség van tehát a Ducatinál, ahogy a Suzukinál is. A csapat úgy vélekedik, hogy a MotoGP-k tanktérfogatának két literrel való csökkentése után nem olyan nagy a különbség az ellenfelekhez képest. Végsebességben állítólag már pariban vannak a Hondával és a Ducatival.
Bemutatkozott a Kawasaki új négyhengeres er?forrása, amit Yoda tervezett.
A váz maradt a régi. Az els? köröket Shimizu tesztpilóta tette meg, de szombaton érkezik Nakano, a ‘tulaj’. Hofmann kolléga Németországban van, rá csak Barcelonában számít az együttes, amikor már mindkettejüknek lesz elegend? anyag.
Debütált továbbá Roberto Rolfo a szcénában, a Luis D’Antin-féle formáció Dunlop-talpas, 2003-as Desmosedicijével. Ez volt az olasz els? ilyen mérv? találkozása MotoGP-vel. Leny?gözte a Ducati gyorsulása és csúcssebessége, de még hozzá kell szoknia a fékezéshez, gázadáshoz egyaránt. ‘Nálunk teljesen családias a hangulat, amit?l remek a munka. A Dunloppal ennél jobb már nem is lehetne az együttm?ködés’ számolt be az idillr?l Rolfo.
A hivatalos id?eredmények
Versenyz? neve
|
Motor
|
Id?
|
Gibernau
|
Honda
|
2’01’742
|
Barros
|
Honda
|
2’02’086
|
Tamada
|
Honda
|
2’02’344
|
Checa
|
Ducati
|
2’02”344
|
Capirossi
|
Ducati
|
2’02’426
|
Rossi
|
Yamaha
|
2’02’566
|
Biaggi
|
Honda
|
2’02’596
|
Melandri
|
Honda
|
2’02’647
|
Hayden
|
Honda
|
2’02’668
|
Hopkins
|
Suzuki
|
2’02’768
|
Roberts
|
Suzuki
|
2’02’787
|
Edwards
|
Yamaha
|
2’02’938
|
Elias
|
Yamaha
|
2’03’738
|
Bayliss
|
Honda
|
2’04’459
|
Xaus
|
Yamaha
|
2’04’909
|
Rolfo
|
Ducati
|
2’08’014
|
Kapcsolódó cikkeink |
MotoGP: Sepang, els? nap |
MotoGP: irány Kelet |
Legutóbbi hozzászólások