Capirex másodszor áll az élen a malajziai MotoGP-tesztelés során: ezúttal
azonban a pályacsúcs is megd?lt. Azt Rossi tartotta, a tavalyi Maláj Nagydíj
pole-edzésén érte el, a vörös szín? motor pedig egy tizeddel ment a korábbi
rekord alá. A Desmosedici GP5 egyre meggy?z?bb, pilótája meg egyre jobb
formába lendül. Csak egy Ducati körözött egyébként a második napon, mivel Checa
elég rosszul érezte magát a reggeli órákban, influenzás tüneteket mutatott,
és a Kuala Lumpur-i kórházba vitték megfigyelésre.
Szóval Loris repül, de Valentino Rossi sem tolatott éppenséggel a Yamahával.
Jelent?ségteljes körid?ket motorozott, lényegében mindet a pályacsúcs környékén,
szintén normál gumikkal – az id?mér?re való abroncsokat holnap, a távol-keleti
sorozat utolsó napján veszik górcs? alá a versenyz?k.
Max Biaggi úgy tesztel, mintha makk egészséges lenne: keményen dolgozik
a Honda újradefiniálásáért és méretre szabásáért. A HRC egyébként tegnap bejelentette,
hogy az olasz, valamint Nicky Hayden lesz a ‘csatárkett?s’ a világbajnoki
cím elhódítása érdekében. A cél, ahogy Horiike f?nök úr fogalmazta, ‘a
gy?zelem, nekünk és mindenekel?tt a világ Honda-szurkolóinak.’ Egyfajta
szent háború indul Rossi ellen, és ebben mindenkinek megvan a maga szerepe.
Sete Gibernaué például az, hogy továbbra is egy szenzoroktól roskadozó RC211V-n
görnyedjen. Pocsék meló, de valakinek ezt is meg kell csinálni.
?szintén szólva Rossi nem úgy t?nik, mint aki nagyon aggódik a Honda-attak
miatt. Ugyanez a ‘saját tempóban munkálkodás’ figyelhet? meg a
Ducatinál. Akik viszont igazán keményen, magukat nem kímélve nyomatják az ipart,
azok a suzukis urak és legények. Az eredmény meg is látszik, hiszen Hopkins
és Roberts egyaránt jó id?kkel zárták a második (számukra a sokadik) napot.
Megérkezett a várva várt ‘lóer?-befecskendezés’, és a pilóták is tettrekésznek
t?nnek, szemben azzal, amilyen kép megmaradt a fásult Robertsékr?l még 2004-b?l.
A korábban az angol SBK-ban dolgozott m?szaki csapat kezd belerázódni a MotoGP-hangulatba,
tegnap például egy targonca segítségével felpakolták Hopkins motorját két konténernyi
magasságba. A poén túl jól sült el, mert az amerikai, miután hosszasan kereste
a versenyjárm?vel, még hosszasabban kereshetett valakit, aki leszedi neki.
A hivatalos id?edmények
Versenyz? neve | Motor | Id? |
Capirossi | Ducati | 2′ 01′ 99 |
Rossi | Yamaha | 2′ 02′ 18 |
Barros | Honda | 2′ 02” 30 |
Biaggi | Honda | 2′ 02′ 35 |
Roberts | Suzuki | 2′ 02’39 |
Edwards | Yamaha | 2′ 02′ 50 |
Gibernau | Honda | 2′ 02′ 50 |
Hopkins | Suzuki | 2′ 02′ 69 |
Hayden | Honda | 2′ 02′ 80 |
Tamada | Honda | 2′ 02′ 80 |
Melandri | Honda | 2′ 03′ 40 |
Nakano | Kawasaki | 2′ 03′ 40 |
Aoki | Suzuki | 2′ 03′ 60 |
Xaus | Yamaha | 2′ 03′ 60 |
Elias | Yamaha | 2′ 03′ 70 |
Hofmann | Kawasaki | 2′ 03′ 90 |
Bayliss | Honda | 2′ 03′ 90 |
Checa | Ducati | (hiányzó) |
Kapcsolódó cikkeink |
MotoGP teszt, Sepang I. |
Legutóbbi hozzászólások