Jött a harmadik, egyben befejez? nap. A Suzuki színeiben csak a fiatal Spies
gurult pályára, mert Mladin egy els? nap beszedett esés miatt már nem vállalta
a harmadik felvonást. Spies pedig, ha már ott volt a pályán, meg is futotta
a három nap összesített leggyorsabb köridejét, 1’39’7-et. A MotoGP-t
az amerikai Superbike-ért otthagyó, és bajnoki álmokat dédelget? Neil Hodgson
folyamatosan javuló tendenciát mutatva végül harmadik lett a végs? rangsorban
a Michelin helyett immár Dunlop-talpas Ducatival.
Az megállapítható a daytonai eseményekb?l, hogy igen kiélezett harc várható
idén a 200 Mérföldesen, akár a Superbike világbajnokságban. Kétségkívül a
Suzuki fejl?dte a legnagyobbat a télen, Valenciában is els?ként zártak Corser
révén a téli WSBK-teszten (pedig az még nem a 2005-ös motor volt). A Ducati
meg a Honda hatalmasat meccseltek a ‘mez?ny leggyorsabb gépe’ virtuális
címért b?ven a 300 km/ó feletti sebességtartományban: a CBR-RR egy hajszállal
nyert, de szakért?k szerint a 999F05 egyensúlya jobb blokk és futóm? között.
A Yamaha a meglepetése ennek a tesztnek, míg a Kawasaki nem tud beleszólni a
csatákba: legjobbjuk is 2 mp-re van az els?t?l.
AMA SBK téli teszt, Daytona, az id?eredmények
Versenyz? neve | Motor | Id? |
Spies | Suzuki | 1’39.701 |
Mladin | Suzuki |
1’40.309 |
Hodgson | Ducati | 1’40.711 |
Yates | Suzuki |
1’40.820 |
DuHamel | Honda |
1’40.987 |
E.Bostrom |
Ducati |
1’41.078 |
Zemke | Honda |
1’41.295 |
Hayes | Kawasaki |
1’42.117 |
Kapcsolódó cikkeink |
Corser: mesterhármas! |
Egy angol jön, egy megy |
Legutóbbi hozzászólások