883 ‘L’, azaz Low: nevét a hihetetlenül alacsony tömegközéppontjáról
kapta. A gyönyör?en krómozott új HD Sportster egyrészt ideális vezetési beállításokat
kínál a nem éppen égimeszel? pilótáknak, másrészt jó terepet nyújt azoknak
a kezd?knek, akik közelednének az amerikai gyártmányú motorok világához.
Az egyszemélyes nyereg távolsága a talajtól 660 mm, a család többi modelljéhez
képest el?bbre helyezkedik el, miközben a fényezett kormány szélesebb és hátrébb
húzott, ezzel emelve a kényelmet és man?verezhet?séget.
Mind az els?, mind a hátsó felfüggesztéseket újra beállították (természetesen
minden mélyebbre került), a motor reakciói így jobbak, bár meg?rizte a Sportsterek
tipikus jellemvonásait.
Szíve egy klasszikus XL Evoluton, 883 kcm-es V-Twin blokk, amelyet elasztikus
támaszokra szereltek a vibrációk elnyelése érdekében. Az er?forrás teljes áttervezésére
tavaly került sor.
Stílusában a 883L nem lóg ki a ‘standard’ Harley-Davidson mez?nyb?l.
A karosszériát négyféle alapszínben gyártják, a tank igazán egyedi grafikája
viszont megkülönbözteti a Sportster-család többi tagjától. A ‘kis Low’,
akárcsak a széria többi modellje, jól láttatja a ferdített ‘shorty duals’
kipufogókat, az ezüstszín? Evolution-blokkot és az összetéveszthetetlen, mogyoró formájú,
12 és fél literes benzintankot.
Legutóbbi hozzászólások