Ennek érdekében több változtatás történt, ami f?leg a fejvéd?t érintette.
Ez a rész már az újonnan kifejlesztett és az RX7 Corsair-on bevezetett standardot
követi: áramvonalasabb és jobban illeszkedik a fej anatómiájához ("egg
shaped"). Az oldalsó bordázat merevebbé és könnyebbé teszi a szerkezetét.
A ventilációs rendszer az eddig kiadatlan TDF (szemben) és TDR (hátul) légbeöml?kb?l
áll. Ezeket mélyebben a fejvéd?be illesztették a szell?zés és a leveg? áthatolásának
jó arányú kombinációját szem el?tt tartva. Ezt a célt szolgálja a küls?
elemek profilkialakítása és a plexi elhelyezése is.
Ezen a jet sisakon debütál az ún. LRS rendszer, aminek segítségével még
egyszer?bb és gyorsabb a plexi eltávolítása: természetesen ehhez semmilyen
segédeszköz nem szükségeltetik. Az Arai által levédett technológia korábban
már sikerrel bemutatkozott a gyár integrál sisakjain.
Részleteiben is új az SZ-F: a bélés és a szegélyek minden eddiginél jobban
megsz?rik a zavaró beérkez? leveg?t, no és a zajokat: csendes és kényelmes
utazást szavatol. A bels? párna teljes egészében kivehet? és mosható, és több
varrással is választható, így a sisak az egyéni fejméret szerint testre szabható.
Ára 510 euró, áfával.
Legutóbbi hozzászólások