Az új RT határozottan szakít a múlttal: a harmonikus,
gömbölyded formavilágot szögletes, határozott vonalak, ráhelyezett felületek
váltják.
A szélvédelem a jelek szerint maradt a megszokott magas szinten a vezet?nek
és utasának egyaránt. A m?szaki (blokk és futóm?) alapokat az R1200GS-t?l
vette örökbe a Bolognában a nagyvilágnak bemutatkozó bajor modell. Természetesen
a felfüggesztések beállítása és rugózása változott.
A kéthengeres, 1.170 kcm-es boxer-motor legnagyobb teljesítménye 110 LE
(ugyanennyit tud a szintén világpremier után lév? ST’ sport touring ‘ )
.
Nem hiányoznak az integrált táskák és az elektronikusan állítható plexi.
Az RT-t kizárólag Evo Integral ABS ‘sport’ (azaz félintegrál)
fékrendszerrel gyártják. A m?szeregység szép és teljes, a fényszórók er?sek,
a nyereg pedig királyi kényelemmel kecsegtet: a hosszú távú túrák ideális útitársa.
16.300 eurós áron 2005 januárjában érkezik a szalonokba.
A választható színek: szürke, grafit és vörös, mindegyik változat metálfényes.
Hosszú és minden igényt kielégít? a feláras extrák listája.
Legutóbbi hozzászólások