A Suzukinál forradalmi a hangulat. Új csapatf?nök egyet jelent új szerel?kkel,
a Taylor-éra alatt szolgált nagyszámú és sokat tapasztalt szakemberállomány
nagy része pedig búcsúzni készül. Velük együtt egyre ingatagabb ifj. Kenny Roberts
helye. Az amerikai nemrég megsérült, Malajziában ott volt, de igen messze a
t?zt?l. Persze semmi nem hivatalos, ezek csak a hangok.
Az Apriliánál ha lehet, még kevesebb a bizonyosság. Noale eldöntend?
kérdése: folytatni vagy nem folytatni? A 2005-ös szerz?désekr?l egyel?re még
szó sem eshet, a csapattagok semmit nem tudnak.
A hétvége során leáldozott a hetedik Hondának a MotoGP-ben. A csapatmenedzselésr?l
álmodó Luca Montironnak egyre kevesebb lehet?sége marad. Esetleg megosztozhatnak
Pons-szal, de közös szponzor nélkül. A f?támogató Camel két motort akar, a megoldáson
pedig lázasan dolgoznak a háttérben.
Ez a „megoldás” vélhet?en nem Barros lesz, aki a Telefónicának jön jól
a brazil távközlési piacos terjeszkedési projekt miatt. Alexander átigazolásának
a jelek szerint semmi akadálya nincs Gresini együttesébe annak az Edwardsnak
a helyére, aki már 100%, hogy yamahás lesz jöv?re. Gresini mesternek tetszene
még Melandri is, de ezen a ponton közbeszól a Fortuna.
Nem a szerencseistenn? persze, hanem az a szponzor, amely a 250cc-ben érdekelt
Toni Eliast 2005-re felzavarná a MotoGP-be, annak ellenére, hogy a pilóta
jól megvan a negyed literes osztályban. (Jól meg is lehet az 1,6 millió dolláros
szerz?désével: ezt az összeget a Fortuna már MotoGP-s színvonalnak tartja)
Legutóbbi hozzászólások