| Daytona 650 |
| Kategória: supersport |
| Henger?rtartalom: 646 kcm |
| Hengerek száma: 4, soros |
| Elektronikus befecskendezés |
| Max. teljesítmény: 110 LE / 12.500 fordulat |
| Tömeg: 165 kg |
| Ár: n. a. |
A harcosabb (f?leg japán) riválisokkal szembeni teljesítmény-lemaradásból ledolgozandó
a blokk némi löketnövekedésen ment át (+3,1 mm, összesen 44,5 mm), így
a teljes henger?rtartalom 646 kcm. A végeredmény: 110 LE (12.500-on) és 68
Nm (11.500-on): mindez, kiegészülve az új EF1 rendszerrel sokkal egyenletesebb
er?kibocsátást eredményez.
Akárcsak a fentebb taglalt két modell, a Daytona is új kuplungot és hatsebességes
váltót kapott. Küllemében nem változott, de erre nem is nagyon van szükség.
Két színben választható: Racing Yellow és Tornado Red.
| Bonneville T 100 (Speedmaster) |
| Kategória: meztelen (cirkáló) |
| Henger?rtartalom: 865 kcm |
| Hengerek száma: 2, soros |
| Karburátor |
| Max. teljesítmény: 63 LE / 7.250 (54 LE / 6.500) |
| Tömeg: 205 kg (229 kg) |
| Ár: n. a. |
Nagyjából 20%-os teljesítmény-emelkedésen ment át a T 100, míg a Speedmasternek
a forgatónyomatéka dúsult föl (már 3.500 fordulat mellett is). Mindkét modellhez
új színeket kínál a brit gyár.









Legutóbbi hozzászólások