Az igazi csalódás viszont Sete Gibernau, aki az évad egyik (ha nem a)
legfontosabb nagydíján kerül krízisbe és zárja 13. helyen (az ötödik
sorban) az id?mér? rundokat. A katalánnak a kigyorsításoknál vannak nehézségei,
az els? gumi és az RCV futóm?ve nem értik meg egymást. Idején nem javított,
talán a papucsaival spórolt cserébe.
Holnap, a ‘Honda kontra Rossi’ napján Valentinóra Tamada és a
címvéd? mögül rajtoló Biaggi jelenthetnek közvetlen veszélyt jelen felállás
szerint, mivelhogy a gyáriak a 9., 10. és 14.. helyet foglalják el, tehát a
középmez?nyt népesítik be. Szégyenszemre? Meglátjuk holnap, ez még csak az id?mér?
volt.
MotoGP Q2: a rajtrács összetétele
Versenyz? neve | Motor | Nemzetiség | Id? | |
1. | M.TAMADA | HONDA | JPN | 1’46.673 |
2. | J.HOPKINS | SUZUKI | USA | 1’47.230 |
3. | V.ROSSI | YAMAHA | ITA | 1’47.275 |
4. | M.BIAGGI | HONDA | ITA | 1’47.401 |
5. | C.EDWARDS | HONDA | USA | 1’47.821 |
6. | M.MELANDRI | YAMAHA | ITA | 1’47.845 |
7. | L.CAPIROSSI | DUCATI | ITA | 1’47.886 |
8. | Ke.ROBERTS | SUZUKI | USA | 1’47.929 |
9. | N.HAYDEN | HONDA | USA | 1’47.940 |
10. | A.BARROS | HONDA | BRA | 1’47.963 |
11. | C.CHECA | YAMAHA | ESP | 1’47.982 |
12. | S.NAKANO | KAWASAKI | JPN | 1’48.042 |
13. | S.GIBERNAU | HONDA | ESP | 1’48.107 |
14. | T.UKAWA | HONDA | JPN | 1’48.154 |
15. | N.ABE | YAMAHA | JPN | 1’48.154 |
16. | T.BAYLISS | DUCATI | AUS | 1’48.174 |
17. | N.HODGSON | DUCATI | GBR | 1’48.656 |
18. | R.XAUS | DUCATI | ESP | 1’48.859 |
19. | A.HOFMANN | KAWASAKI | GER | 1’48.885 |
20. | J.McWILLIAMS | APRILIA | GBR | 1’49.139 |
21. | O.JACQUE | MORIWAKI | FRA | 1’49.545 |
22. | N.AOKI | PROTON KR | JPN | 1’51.388 |
23. | S.BYRNE | APRILIA | GBR | 1’51.466 |
Id?n túl
# | Versenyz? neve | Motor | Nemzetiség | Id? |
41 | Y.UI | HARRIS WCM | JPN | 1’54.743 |
Legutóbbi hozzászólások