Aprilia RSV 1000 R (evo 2005) |
Kategória: supersport |
Henger?rtartalom: 997 kcm |
Hengerek száma: 2 |
Elektronikus befecskendezés |
Max. teljesítmény: 102 kW (138,72 LE) / 9.500 ford./perc |
Tömeg: 189 kg |
Ár: n. a. |
A motor lényegileg ugyanaz maradt, mint a Milánóban bemutatott, leszámítva
egy új radiális fékrendszer érkezését, illetve új beállítást kapott a befecskendezés.
A 2005-ös frissítések kis részletek csupán: sárhányó, irányjelz?k, hátsó lámpa,
egy új nyereg, illetve új színpaletta a következ? esztend?re.
Aprilia RSV 1000 Factory (evo 2005) |
Kategória: supersport |
Henger?rtartalom: 997 kcm |
Hengerek száma: 2 |
Elektronikus befecskendezés |
Max. teljesítmény: 102 kW (138,72 LE) / 9.500 ford./perc |
Tömeg: 185 kg |
Ár: n. a. |
A Factory-nak már bemutatkozásakor is radiális volt a fékrendszere, így a 2004-es
darabhoz képest még kevesebb változást mutat az újonnan prezentált ezres.
Apróságok módosultak: egy új plexi, átlátszó-fehér irányjelz?k, nyereg.
Scarabeo 500 ASBS (evo 2005) |
Kategória: robogó |
Henger?rtartalom: 460 kcm |
Hengerek száma: 1 |
Elektronikus befecskendezés |
Max. teljesítmény: n. a. |
Tömeg: n. a. |
Ár: n. a. |
A fékberendezés hatékonysága jelent?sen javult az ABS++ alkalmazásával (ez
egy utolsó generációs blokkolásgátló rendszer). A fék eme innovatív megoldásáról
a kés?bbiekben b?ven hallunk még: a lényeg, hogy ez a kombinált lehet?ség
sokkal nagyobb biztonságot és ellen?rizhet?séget nyújt a hagyományos berendezésnél.
Egyébiránt a modell megegyezik a már kapható Scarabeo 500-zal.
Egyéb újdonságok
A Sportcity 125 illetve 250-es verzióit vitte még az Aprilia Münchenbe:
ugyan újdonságként kerültek tálalásra, azért korábban már láthattunk fényképeket
és olvashattunk külföldi teszteket a modellr?l. Kompakt, korrekt, túlzásoktól
mentes gépr?l van szó jó teljesítménnyel és fogyasztással.
Prototípus formában mutatta be a noalei gyár az Atlantic Fuel Cell névre
hallgató robogót, melynek károsanyag-kibocsátása elvileg nulla.
Legutóbbi hozzászólások