Amir?l szó van, az egy 50 köbcentis robogó, a Zoomer. Szokatlan m?faj
a Hondától, és szokatlan maga a modell is, amely gyakorlatilag egy olyan
scooter, amelyb?l a m?anyag elt?nt, mint a kámfor.
Ennél minimálisabb nem is lehetne: nincs rajta például semmi rakodóhely…
vagyis van, de a hasznos tér nem zárható, és különben is legfeljebb egy kisebb
méret? hátizsák vagy egy gördeszka fér el benne.
A nyereg igen alacsony, mindössze 735 mm-re van a talajtól, ezen kívül pedig
a széles abroncsokat (e: 120/90-10, h: 130/90-10) és a két 95 mm-es fékdobot
érdemes kiemelni.
A Zoomer szimpatikus küllem? és kétségkívül jó adag technológia van benne:
ami, ?szintén szólva nem minden esetben tapasztalható ebben a szektorban. A
blokk négyütem?, négy szelepes, folyadékh?téses, PGM FI elektronikus befecskendezéssel
dolgozik, ami jelent?sen csökkenti a járm? fogyasztását (ami, a hivatalos
közlés szerint 50 km / 1 liter). Már-már retrószámba megy, hogy egy robogó az
elektromos megoldás mellett berugókarral is indítható.
A Zoomer, ami tkp. nevezhetünk naked bike-nak is, könny?szerrel teremthet
új trendet, nyithat meg új irányvonalat a maga kategóriájában. Áráról még
nincs infó, ha azonban az ellenérték alacsony lesz, a Zoomer komoly vetélytársa
lehet pl. a Peugeot Ludix-nak, a minimalizmus másik piaci képvisel?jének. A
modell idén már ‘sztárvendége’ volt a Honda Family Festivalnak, és
minden bizonnyal bemutatják a müncheni Intermoton is. Egy biztos: Japánban
és az Egyesült Államokban sikert aratott a ‘visszatérés az egyszer?séghez’
c. koncepció.
Legutóbbi hozzászólások