Parlamenti vitára ad okot a jerezi Nagydíj: a spanyol sportminiszter
mind több interpellációt kap, és vannak olyan hangok is, amelyek a futam
naptárból való törlését szorgalmazzák a sokallott háttérköltségek miatt.
Ez a jelenség több országban is felütötte a fejét, de a spanyoloknál most igazán
magasba csaptak a polémia hullámai.
A Jerez de la Fronterában tartózkodott csapatokat és pilótákat a legkevésbé
sem foglalkoztatta a törvényhozók szócsatája: inkább örültek a záró tesztnapra
végre felszáradt borításnak és az ideális körülményeknek. A legaktívabbak
egyike Marco Melandri volt, de Itoh, a Pramac-nak és Brigdestone-nak bedolgozó
derék japán tesztpilóta sem sajnálta magát.
Colin Edwards egy versenyszimulációt is végzett, így övé lett a második
nap legjobb id?eredménye. A mért körid?knek sok jelent?sége ez esetben nincsen,
hisz alapvet?en m?szaki dolgokkal voltak elfoglalva a résztvev?k.
Szerdán a Honda 250-es versenyz?i az RSW új futóm?vét próbálták ki,
amellyel már a Francia Nagydíjon rajthoz állnak. Rolfo, Pedrosa és Elias révén
egyre konkrétabb a Honda-támadás a negyed literesek osztályában.
A szerdai napon egyébként Sete Gibernau is tesztelt, ami nem igazán nyerte
el Max Biaggi tetszését. Éppen ezért Fausto Gresini maga nyugtatta meg Massimilianót:
Gibernau semmi extra alkatrészt nem próbált ki, csak motorbeállításokkal foglalkoztak.
A Ducati folytatta a Desmosedici kontrollálhatóságáért vívott harcot:
Capirossi a 16.5-es els?t alkalmazta.
A hivatalos id?eredmények (második tesztnap)
Versenyz? neve | Motor | Id? |
Edwards | Honda | 1’41’1 |
Hayden | Honda | 1’41’4 |
Tamada | Honda | 1’42’0 |
Checa | Yamaha | 1’42’1 |
Barros | Honda | 1’42’3 |
Melandri | Yamaha | 1’42’4 |
Rossi | Yamaha | 1’42’5 |
Gibernau | Honda | 1’42’7 |
Bayliss | Ducati | 1’42’8 |
Nakano | Kawasaki | 1’42’8 |
Capirossi | Ducati | 1’42’9 |
Itoh | Honda | 1’43’3 |
Hofmann | Kawasaki | 1’43’8 |
Abe | Yamaha | 1’44’5 |
Legutóbbi hozzászólások