EST. 2002

Yamaha Aerox (Rossi)

A Yamaha közelmúltbeli történetének egyik legnagyobb befektetése az ötszörös
világbajnok, így nem csoda, hogy a gyár a végletekig ki kívánja aknázni legújabb
nyer? ikonját
. Ha a korábbi brandnél Rossi autókat volt képes eladni, akkor
miért ne m?ködne a dolog egy motorral, egy olyan sportrobogóval, mint az
Aerox
.

Nem, a Doktor a mosolyát egyel?re még nem adta a kétkerek? értékesítési kampányához,
ám maga a termék az M1 hivatalos (kék) színét és, láss csodát, a 46-os számot
viseli
. Azonos szín, azonos szponzorok: az Aerox limitált szériája már kevéssel
az olasz szalonokba való megérkezés el?tt is óriási érdekl?désre tart számot.
Egy kicsit többet kóstál, mint a normál Aerox, de a Rossi-fanatik célközönséget
ez aligha foglalkoztatja.

Rossifuminak már a Honda-érában is volt másolatmodellje, akkor a CBR600-t
dedikálták neki
. A Max Biaggi harci koloratúrájában pompázó scooter több
mint háromezer példányban kelt el korábban, nem a Yamaha Italy-é tehát az
els? pilóta-fétisre alapozó projekt
abban az országban, ahol (kis túlzással)
a gyerekek el?bb tanulnak meg motorozni, mint írni meg olvasni.

ugrás fel