A gyári pilótákban, Barrosban és Haydenben is minden bizonnyal ég
a bizonyítási vágy: legutóbb jó helyeken értek ugyan célba, de nem voltak
fenoménok: a második GP-n megmutathatják, hogy aki ?ket a csapathoz szerz?dtette,
nem tévedett.
Checa, Melandri és Abe a Yamaha-gárdához tartoznak: nekik is a maximumot
kell kiadniuk magukból a hétvégén, hogy elhallgattassák azokat a hangokat, amelyek
szerint az ? feladatuk csak az, hogy meglegyen a létszám.
És, mintha nem lenne elég a csillagok háborújából, elérkeztünk a Ducati-istállóhoz,
amelynek célja visszatérni a csúcsra és lehet?ség szerint ott is maradni. Hosszú
az út. Az új Desmosedici egyel?re nagy csalódás, csodára lesz szükség
a 2003-as mutatvány megismétlésére. Tavaly a jerezi ring nagyon feküdt az olasz
V4-nek: Bayliss és Capirossi mindketten az els? sorból rajtolhattak,
el?bbi végül dobogós helyre ért.
A másik olasz gyár, az Aprilia történetének egyik legkritikusabb szakaszát
éli: nem volna szép, ha a gazdasági átmenetek szele befújna a pályára. Byrne-nak
és a veterán McWilliams-nek szélcsendre van szüksége a kibontakozáshoz.
Egyre er?sebben illik szemmel tartani a Suzukit és a Kawasakit: mindkettejük
részér?l szebbnél szebb momentumokra emlékezhetünk az utóbbi id?szakból. Gyorsak,
a pilótáik agilisek és kell?képpen odateszik magukat. Nem hivatalos hírek
szerint mind a két gyár bejelentkezett Biaggiért a következ? idényre.
Legutóbbi hozzászólások