Meggy?z?en indul a 2004-es idény, amit az is példáz, hogy öt különböz? márka
adja az els? nyolc helyezett motort: a Suzuki, a Yamaha és a Honda mellett
a Kawasaki Diablo és a Ducati Spring formációi is jól mennek.
A Vincent Philippe, Olivier Four és Matthieu Lagrive tagságú Castrol csapaté
lett az els?ség a világbajnokság els? futamán, a több mint három órán át
tartó küzdelem árán.
A második helyet a Yamaha GMT 94 szerezte meg (Sebastien Gimbert, William
Costes és David Checa). A felhalmozott hátrány mindössze 18 másodperc volt,
a meccs mindvégig nyitott volt az élen egymást többször váltó Suzuki és Yamaha
között. A tavaly regisztrált asseni pályarekord például két másodpercet javult
idén húsvétkor. A dobogó harmadik fokán még egy Yamaha R1, a France Yamaha
Endurance-é. Negyedik a WRT Honda Austria Fireblade-je.
Az új pályacsúcsot a kezdetben vezet? Gimbert érte el a Yamahával,
amely csak a hajrában adta meg magát végleg a GSX-R-nek. Két R1 az els? háromban,
ami azt jelzi, hogy a motor (amely még nem Superbike-blokkal dotált, majd csak
a harmadik futamtól kezdve lesz az) versenyképes és képes lesz tartani a lépést
az egyel?re jóval kifinomultabb Suzukival.
A 2003-as cím véd?je, a Phase One csapat (Ellison, Mertens, Scarnato)
számára nehezen kezd?dik az év: az együttes 17 körös hátránnyal 25. Említést
érdemel a Benelli Tornado (Team X-One: Perselli, Tessari, Barghiacchi)
bemutatkozása: két bekapott büntetésük ellenére a 13. helyet szerezték
meg.
Folytatás május 2-án, Kínában (Zhuhai).
Legutóbbi hozzászólások