‘Nem mondom, hogy a Honda a padlón van, csak azt, hogy sokkal bizakodóbbak
voltak, mikor Valentino is a csapatban volt.’
Edwards egyébként egy régi, 2003-as és egy új, 2004-es RCV-vel vág neki
Dél-Afrikának, és majd ott eldönti, hogy melyikkel indul a futamon. Egyike volt
a téli teszteken legeredményesebben szerepl? pilótáknak, az IRTÁ-n jobban
ment Biagginál, Jerezben összetett harmadik volt, szemben a nehézségekkel
küszköd? csapattárs Gibernau-val, aki csak nyolcadik.
Meglátások a 2004-es RC211V-r?l: ‘Boldog lettem volna, ha például a
felfüggesztéseket úgy hagyják, ahogy volt, de ha a Honda valami jobbra gondolt,
legyen úgy’ mondta Colin Edwards. ‘Azt hiszem, elég jól sikerült kiismernünk
a vázat, de a motorblokkal még nem vagyok 100%-ig elégedett. Szóval egyel?re
úgy látszik, nekem kell vagy folyamatos harc árán lenntartanom a gép elejét,
vagy végig egykerekeznem.’
Ami Rossit illeti, az ? szakmai értékelése ez volt Spanyolországban:
‘egy gyors kör, az egy dolog, egy egész GP az meg egy másik. Dolgoznunk
kell még a motor viselkedésén, különösen mikor a gumik elhasználódott állapotban
vannak. Olyankor nehéz ellen?rzés alatt tartani. Egyébként nem fogadtam volna
magamra, sokkal inkább Biaggira vagy Gibernaura. Nagyon furcsa, hogy megcsináltam
idén a Yamahával azt, ami nem sikerült tavaly a Hondával.’
Legutóbbi hozzászólások