Garry Taylor együttese éhes a sikerre.
Az idei felkészülési periódus alapján biztató el?jelekkel készülhet a csapat
az évadnyitó Nagydíjra. Roberts több alkalommal is az els? három közé verekedte
magát a hivatalos IRTA-teszteken, ami pedig a fejleszéseket illeti: a 990
köbcentis V4 elég jó ahhoz, hogy megragadjon a mez?ny fels? fertályrészében.
A GSV-R f?leg a váz és a felfüggesztések terén javult óriásit; ez már
decemberben egyértelm?en kiderült. Az er?forrás fejl?dése és a jól sikerült távol-keleti tesztek
egyre el?bbre juttatták a Suzukikat az id?eredmények összesített tabelláin. A
Bridgestone-nal való egyesség is igen reményteli.
Az együttes referenciája Kenny Roberts jr. második helye (és egy tizedmásodperces
hátránya) a barcelonai Superpole-gy?ztes Valentino Rossi Yamahájától. Nem csoda,
ha az ifjabb Roberts és csapattársa, John Hopkins nagy optimizmussal készülnek
a Phakisa Freeway-re.
Garry Taylor csapatf?nök meglátása szerint ‘ez az utóbbi évek legfelkészültebb
Suzukija. Mindkét versenyz?nk nagyon motivált és az egész team lelkes
a bíztató teszteredményeink után. Nincsenek illúzióink, és tudjuk, hogy bármire
azért még nem vagyunk képesek: inkább úgy mondom, már látjuk a fényt az alagút
végén. Sokat kell dolgoznunk, és konstruktív szándékkal fogunk az idei évadnak:
abból építkezünk, amink van.’
‘Nemcsak motorilag, de gumik szempontjából is sokkal jobbak vagyunk’
mondja Kenny Roberts, 2000 világbajnoka, aki könnyen dobogóközelben lehet
idén. ‘Van még egypár dolog, amit szeretnék tesztelni a futam el?tt. Nagyon
remélem, hogy ezen a csapásszámon tudunk dolgozni és versenyezni Welkomban is.
A Bridgestone tavaly debütált Dél-Afrikában, most, ha kell?képpen ellenállóak
lesznek a gumijaink, úgy nagyon kellemes meglepetést okozhatunk.’
Ami a januárban bokasérülést szenvedett azóta szerencsésen fölépült John
Hopkinst illeti, neki tetszik a hely. Különbözik azoktól a pályáktól, amelyeken
a mez?ny tagjai teszteltek, azért, mert piszkos, homokos, nincs jó tapadása.
A motor még nem megy úgy, ahogyan azt én szeretném, de sokat várunk az els?
GP-kt?l. A gyorsulás hibátlan, a váz jól tartja az ívet, könny? vezetni a
gépet. Ezek mind nagyon fontos tényez?k Welkomban. A gumik igen jók, Jerezben
kipróbáltam egy versenyabroncsot, és meg kell mondanom, hogy fantasztikus. Jó
szelet várunk Dél-Afrikában.‘
Legutóbbi hozzászólások