EST. 2002

125-250cc , Mugello, 1.

A toszkán hegyekben egy hete még havazott, mostanra a tesztelés feltételei
végül is megteremt?dtek. A rend kedvéért, a jelenlév?k: Lucio Cecchinello LCR-e,
a Gilera, az NC World Trade csapat és a mieink.

Érdekességekb?l van nem kevés. Kezdetnek említhetjük a Yamaha 250 bemutatkozását
Sabbatini és Sekiguchi révén.
Az NC célja meggy?zni a Yamahát, hogy a csapat
hivatalosan, gyári hátszéllel indulhasson a negyedliteresek világsorozatában.

Még mindig a 250-nél maradva, Olaszországban ott van Randy De Puniet, aki
eleddig mindig gyors volt a Mugellón
. Nem történt a dolog máshogy most sem:
a francia hihetetlen, hogy mennyire összhangban van az Aprilia RSW-vel,
amelynek vázát és villáját (kvázi) számítógép tervezte.

A 125cc képvisel?i közül a nagyöreg Roberto Locatelli id?eredménye t?nik
ki
, aki a tél során tesztr?l tesztre hozza jobbik formáját. Egy esetleges
Apriliához való visszatérése minden bizonnyal dönt?en befolyásolná a vb végkimenetelét.
Locatellinek jobban tetszik ez a motor, mint a 2003-as változat, ami pedig esélyességét
illeti: vállalja és köszöni szépen.

A Gilera célja helyzetbe hozni Stefano Peruginit a világbajnoki címért.
Ennek érdekében a csapat a teljes m?szaki garnitúrával jelent meg, melynek élén
immár az Aprilia Racing MotoGP-formációját elhagyó Gigi Dall’Igna áll. A mester
még nem nagyon piszkált hozzá a járm?höz, egyel?re a tapasztalatgy?jtés id?szakát
éli meg a staff.

A team Hungary színeiben tesztelt Tóth Imre és Vesa Kallio:
Imi feladata aktuálisan minél jobban kiismerni a számára új motort. Kallio
szerény id?eredménye az Aprilia a finn számára kedvez?tlen beállításainak tudható
be.

Folyt. köv.

A nemhivatalos id?eredmények

250cc

De Puniet (Aprilia) 1’55"9
Sabbatani (Yamaha), nincs közölt id?
Sekiguchi (Yamaha), n. k. i.

125cc

Locatelli (Aprilia) 2’01"20
Lai (Gilera) 2’02"10
Perugini (Gilera) 2’02"70
Pasini (Aprilia) 2’03"4
Tóth (Aprilia) 2’04"0
V. Kallio (Aprilia) 2’06"2

ugrás fel