A hír meglep?, hiszen eddig ennek az ellenkez?je t?nt
valószín?nek.
Tréfásnak is tartottuk a HRC kompetens képvisel?inek el?szezonbeli nyilatkozatait:
Carlo Fiorani, de a Honda-eln?k Kanazawa is hat azonos motort ígért a hat
hondás MotoGP-pilótának 2004-re.
Micsoda vicc, hördült fel a világ. A független szakért?kként Sepangban
és Phillip Island-en jelenlenlev? helyszíni tudosítók határozottan négy egyforma
Hondára emlékeznek, és azon kívül másik kett? egyformára: el?bbi csoportba
az ügyfelek, utóbbiba a gyári versenyz?k, Barros és Hayden kerülnek. Az
akkori helyzet elleni lázadás f? hangja Max Biaggi volt, aki volt, hogy
keservesen tudott csak menni egy ferde vázú RCV-vel, amit egyszer?en nem tudott
helyrerakni a nem gyári formáció. Biaggi alternatívája a kettes számú motor
volt, amely a kettes számú motorok minden puritánságával állta a sarat.
A Honda Racing vezet?inek kinyilatkoztatása után a lehet?ség immár adott a
privát csapatok számára is hogy megkapjanak (ugye mondanunk sem kell:
vásárlás útján) újonnan kivitelezett fejlesztéseket.
Ez lehet az oka annak, hogy az ún. szatellit-csapatok visszamondták a március
6-7.-re ütemezett privát teszteléseket. Mindegy is lenne, hiszen március
végén Barcelonában, az Irta hivatalos sorozatán úgyis hat egymáshoz hasonlatos
RCV indul el: ‘invert link’ hátsó felfüggesztéssel, új design-elemekkel,
más kuplunggal, új típusú villával.
A 2004-es MotoGP szezonra levetítve, talán nem kell magyarázni, félelmetes
hírrel állunk szemben: hat Honda áll a welkomi rajtnál. Még félelmetesebben
jöhet le a dolog Ducati- vagy Yamaha-szemszögb?l figyelve. A Honda részér?l
a kommunikáció nagyon hatásos: egységes szemléletet, er?t jelez a japán gyár
tájékoztatása. És még valamit: azt, hogy az adott szó kötelez. Kanazawa és Fiorani
jól mundták: az azonos esély kijár az indulásnál minden Honda-pilótának.
Csöndes megjegyzés formájában tette közzé a konstrukt?r az RCV legnagyobb
teljesítményére vonatkozó adatot. 240 LE fölötti, 15.000 fordulaton. Tavalyhoz
képest tíz paci plussz, a tét tehát emelkedik. Mindenki sejti nemdebár, hogy
Valentino Rossi miért kér minél több lóer?t maga alá.
Legutóbbi hozzászólások