EST. 2002

Phillip Island, 3. nap

A zárónapról hiányzott Rubén Xaus is, akit megfigyelésen a melbourne-i kórházban
tartottak
. A katalán részint a csapat nyomására belátta, hogy az el?z? napi
félelmetes repülés után mégsem kéne kockáztatni. Xaus egyébként jól van.

Phillip Island továbbra is gyönyör?, érdekes pálya, bár igaz, hogy a
biztonságért lehetne tenni egypár lépést, mert a MotoGP ottani futamain, tesztjein
rendre történik valami, ami nélkül mindenki meglenne. Egyel?re ilyesmi (értsd:
átépítés) nem került szóba, hallottunk viszont mást: a Honda javaslata az volna,
hogy a király-kategória motorjainak térfogata csökkenjen 800 köbcentire.
A gyár az indítványt hivatalosan is eljuttatta az MSMA-hoz, ám valószín?leg
az ötletben nem lesz partner a többi konstrukt?r.

Pedig a mostani praxis meglehet?sen egyszer?: ha a körid?k minden évben
fél-egy másodperccel javulnak, egyenes következményként válnak a versenypályák
kisebbekké és kevésbé biztonságosakká. A MotoGP a motorsport csúcsa, és nem
kérdés, hogy valahol határt kell szabni a teljesítménynek. Tiltsuk ki a Hondákat?

Phillip Island, 3. (utolsó) nap, nemhivatalos id?eredmények

Biaggi (Honda)1.30’280
Edwards (Honda) 1.30’450
Gibernau (Honda) 1.30’600
Hayden (Honda) 1.30’600
Rossi (Yamaha) 1.30’800
Barros (Honda) 1.30’880
Capirossi (Ducati) 1.30’970
Bayliss (Ducati)1.31’640
Checa (Yamaha) 1.31’960
Melandri (Yamaha) 1.32’00
Hodgson (Ducati) 1.32’190
Byrne (Aprilia) 1.32’280
Abe (Yamaha) 1.33’720

ugrás fel