Valentino Rossi volt márkatársainak sikerét hozta a sepangi
háromnapos tesztelés, legalábbis ami az elért id?eredményeket illeti.
Rossi és Burgess stratégiájában azonban nem is szerepelt az, hogy pályacsúcsot
döntsenek Malajziában.
‘Nem lehetett megkísérelni kirívóan jó id?eredményt egy új motorblokkal,
ami még prototípus állapotban van. Ha mégis adódott volna lehet?ség, az a reggeli
órákban lett volna, akkor viszont a techikusokkal tartottunk megbeszélést’
adott magyarázatot a Doktor.
És hogy mir?l? ‘Elmondtam, hogy nagyobb teljesítményre van szükség
minden szín alatt, de egyébként jó úton haladunk, fejl?dünk. Elmagyaráztam
nekik, amit akarok, és ?k megértették. Nagyon fontos teszt vár ránk a héten
Phillip Island-en: mindenki azt mondja, hogy id?re lenne még szükség, de
én zúzni akarok a kedvenc pályáim egyikén, hogy lássam, valóban helyes-e
az alkalmazott setting. Ezt muszáj mihamarabb tisztázni, mert verseny közben
nem lesz három napunk erre. Mindenesetre a m?szakiak bizakodnak, kett? vagy
három ötletük is van a teljesítmény-dologra. Hogy mi, azt ne kérdezzétek,
én pilóta vagyok és nem mérnök.’
Rossi pozitívnak látja a sepangi három nap mérlegét. ‘A Hondát er?snek
vártam, de azért nem ennyire. Hayden remek ideje az utolsó napon arra mutatott
rá, hogy már csak Alex Barrosnak kell felfejl?dnie. És Hayden még nem is
ment annyira, mint Edwards vagy Gibernau. Oké, ez
tényleg durva!‘
Davide Brivio, a Yamaha csapatf?nöke szerint kezdenek körvonalazódni a pálya
er?viszonyai. ‘Egyel?re egy nem túl potens Ducatit és egy nagyszer?
Hondát láttam. Meglátjuk, meddig tud ilyen jól teljesíteni a Honda.
Ami minket illet, pozitív a mérlegünk: jelenlegi feladatunk, hogy Valentino
elképzeléseit lehozzuk anyagba, ha lehet, még Dél-Afrika el?tt. Nem tudom, hogy
sikerül-e, azt sem, hogy m?ködni fog-e, de megpróbálunk id?n belül teljesíteni.
M?szaki újdonságok lesznek Ausztráliában is.’ Brivio úr szerint
a Yamaha most sokkal aktívabb, határozottabb és reakcióképesebb, mint korábban.
Legutóbbi hozzászólások