Összefoglalva: egyre egyértelm?bb, hogy az
RC211V a legüt?képesebb motor a mez?nyben, ráadásul hat kiváló kvalitású
pilóta diszponál fölötte. Nehéz lesz legy?zni, de ez nem lehetetlen feladat:
sikerülhet a Ducatinak, ha a csapat hatékonyan tudja folytatni a tesztelést,
illetve sikerülhet Rossinak, ha az a bizonyos motorblokk, amir?l senki
nem tud és senki sem hallott (miféle négyszelepes?) beváltja a reményeket.
Tizenharmadikán, pénteken a zárás, illetve egyel?re az utolsó lehet?ség
a sepangi körrekord megjavítására.
Sepang, második nap, hivatalos id?eredmények:
Biaggi (Honda) 2’02’750
Edwards (Honda) 2’02’845
Gibernau (Honda) 2’02’850
Hayden (Honda) 2’02’855
Rossi (Yamaha) 2’03’000
Checa (Yamaha) 2’03’317
Tamada (Honda) 2’03’490
Bayliss (Ducati) 2’03’748
Capirossi (Ducati) 2’03’914
Itoh (Honda) 2’03’936
Akiyoshi (Suzuki) 2’03’943
Nakano (Kawasaki) 2’04’318
Barros (Honda) 2’04’427
Hofmann (Kawasaki ) 2’04’568
Abe (Yamaha) 2’04’577
Melandri (Yamaha) 2’05’137
Lavilla (Suzuki) 2’05’290
Hodgson (Ducati) 2’05’524
Xaus (Ducati) 2’05’628
McWilliams (Aprilia) 2’05’934
Byrne (Aprilia) 2’06’255
Pitt (Moriwaki) 2’06’416
Legutóbbi hozzászólások