A futóm? beállításokat sikerült a lehet? legjobban beállítani. Szuperul
m?ködött a fék, a kerekek és a gumik.
Talma ment egy verseny szimulációt (24 kör, rajttal egybekötve, mint
a Valenciai GP-n normál esetben). Tele tank, keményebb gumik, stb. És nagyon
jól sikerült. A legjobb ideje 1.41.0 volt. Majd a körid?k 1.42 körüliek voltak
fél másodperces id?intervallumon belüli ingadozással. Viszont Talma szerint
valami visszafogja a motort, és nincs kell? motorblokk teljesítmény,
ami annak köszönhet?, hogy az új elektromos rendszer – Ducati Energia – nincs
egyhullámhosszon a többi, mostanra tökéletes beállítással.
Gábor szerint a gyújtásnál lehetnek gondok, de ma este lesz egy meeting,
ahol mindenképpen kiderítik mi okozza a problémát. Amennyiben pedig szükség
lesz egy motorblokk tesztre, úgy vagy egy fékpad segítségével vagy egy reptéri
száguldás keretein belül újra nyeregbe pattan Talma.
Talmáék holnap indulnak haza, és élménybeszámolót tart a tesztelés eredményér?l
a Talmácsi Racing&Café-ban.
Faster Management
Legutóbbi hozzászólások