Id?közben tisztázódtak a csapaton belüli szerepek is: Carlos Checa,
aki a tavalyi év során a probléma mibenlétét a futom?ben vélte felfedezni, az
els? malajziai tesztnapon máris lassabban ment, mint Valentino. Davide
Brivio csapatf?nök védelmébe vette a spanyolt, technikai problémára (a nyuszira)
fogva a dolgot , maga Checa azonban sportszer?en elismerte, hogy debütáló
olasz kollégája valóban jobb teljesítményt nyújtott.
Akárhogy is legyen, a Yamaha nagy boltot csinált Rossival: egy igazi vezéregyéniséget
igazolt a csapatba, akinek a szavára nem hallgatni egész egyszer?en botorság
volna.
Marco Melandrinak a háta nehezítette meg az els? munkanapot, ennek ellenére
h?siesen megtett majd ötven kört a francia Poncharal csapat színeiben. Az olasz
egyébként négy tizedet vert csapattársára, Abe-re, aki kimondottan vérszegényen
motorozott.
Vasárnap és hétf?n a folytatás.
Sepang, els? nap, az id?eredmények:
Rossi, 2’03’79, 58 kör
Checa, 2’04’41, 50 kör
Melandri, 2’05’40, 48 kör
Abe, 2’05’80, 50 kör
Legutóbbi hozzászólások