Makoto Tamada id? el?tt fejezte be a tesztsorozatot, miután a pálya
egy nyílegyenes szakaszán (amúgy nagyon gyorsan haladva) hátsó abroncsa azt
mondta, nincs tovább. A japán boszorkányos ügyességgel tartotta egyenesben
a motort, ám érthet?en nem t?nt különösen boldognak.
A Bridgestone elvesztette a ‘gumiháború’ sepangi csatáját,
annak ellenére, hogy Nakano új Kawasakija igazán jól ment a három nap
alatt. A ZX-RR MotoGP esetében maradt az egyébként nem rossz 2003-as
motorblokk, a futóm? viszont alaposan megújhodott.
‘Van még mit csinálni – mondta dolga végeztével Shinya Nakano
– f?leg a kanyarbemeneteknél tanúsított viselkedésén kell finomítanunk a motornak.
Összességében jók a kilátásaink.’
Pénteken az összes Sepangba érkezett Yamaha megmutatkozik a színen,
de egyel?re csak a gyár tesztpilótája jóvoltábó. Szombaton aztán következik
Valentino Rossi várva várt debütálása. Érdemes figyelni minket, mert továbbra
is beszámolunk a történésekr?l
Sepang, MotoGP-teszt, hivatalos id?eredmények:
Biaggi, Honda 2’02’585
Gibernau, Honda 2’02’70
Hayden, Honda 2’03’20
Ukawa, Honda (prototípus) 2’03’20
Edwards, Honda 2’03’37
Tamada, Honda 2’03’50
Nakano, Kawasaki 2’04’80
Hofmann, Kawasaki 2’05’28
Itoh, Honda 2’05’50
Pitt, Moriwaki Honda 2’06’57
A Suzuki csapat nem közölte Roberts és Hopkins idejét.
Legutóbbi hozzászólások