A japán január 20.-án tesztelheti el?ször a Ninja ZX-RR-t
Sepangban.
"Nagyon boldog vagyok, hogy a Kawához szerz?dtem, köszönöm, hogy
felajánlották ezt a lehet?séget " mondta a versenyz?. " Azt hiszem,
ez egy jó projekt. Elmagyarázták nekem a motorra vonatkozó fejlesztési programot
és már ismerem a csapattagok nagy részét. Nagyon motivál ez a kihívás. Keményen
fogok dolgozni a csapattal és új kollégáimmal. Ez lesz a hatodik évadom
a világbajnokságban, és mindent meg fogok tenni, hogy megint a dobogó felé kanyarodjon
az utam."
A Kawasakival megkötött kontraktus Nakano és a Yamaha hosszú együttm?ködésének
végét jelenti: Shinya 1995-ben debütált a japán nemzeti bajnokságban a gyár
színeiben. Három év elteltével lépett a gyorsasági vébé színpadára a Tech 3
csapattal, Olivier Jacque oldalán.
Nakano érkezése egyben a zöldek számára is egy új korszak kezdetét jelentheti.
A csapat háza táján egyébként is sok a változás: ezek közül egy, hogy
a keservesre sikeredett, Dunloppal végigversenyzett 2003-at követ?en idén Bridgestone-gumikkal
indulnak el. Tavaly a Kawasaki (a Garry McCoy-Andrew Pitt párost foglalkoztatva)
utolsó lett a MotoGP-ben.
Hogy ez a teljesítmény (?) 100%-ig a gumi hibája lenne, nem biztos. Az eligazodást
bizonyára segíteni fogja az a Kawasaki MotoGP-t bemutató írás, amely
hamarosan olvasható lesz itt, a motorinfo.hu-n.
Legutóbbi hozzászólások