‘Sokat fejl?dtünk, hála az RC211V teljesítmény-növekedésének. Nem
vadásztam itt a legjobb id?re, csak fel akartam venni az átlag versenyritmust,
hogy jobban lássam a reális különbségeket a most tesztelt és az év közben használt
Honda között’ – így Makoto.
Sajnos Tamada tesztsorozatának hirtelen szakadt vége: egy olyan kanyarban
szállt el, ahol a versenyz?k egyesbe kapcsolnak vissza. Ennek ellenére a
mérleg pozitív, az el?relépés mibenléte pedig kezd kikristályosodni a Hondánál.
A japán szerette volna elegánsan, egy jó eredménnyel befejezni az évet,
és ez minden bizonnyal sikerült volna, ha nincs az a kicsúszás.
Tamada elégedetten nyilatkozott a 2004-ben használni tervezett motorblokkról
és a 211 általános viselkedésér?l (ezt egyébként a hideg aszfalton jegyzett
id?eredmények is alátámasztják). A Honda felkészülése jó ütemben halad. ‘Nem
kell sok id?, és elérjük a kell? versenyképességet‘ – foglalta össze
a japán.
Legutóbbi hozzászólások