Néhány módosítás érinti az F-szériát is, azaz a 650-es egyhengereseket:
a GS-t, a klasszikus országúti endurót, a leghangsúlyosabb offoad-hajlamokkal
fellép? GS Dakart, valamint a supermotard felé kacsintó CS Scarvert.
A m?szaki tartalom változatlan maradt, kivéve a dupla gyújtás dotációját mindhárom
F esetében.
Az új BMS-C II motovezérlés és a 2-Spark dupla gyújtás együttes
hatása jelent?s fogyasztáscsökkenés és minimalizált károsanyag-kibocsátás.
Érdemes említést tenni néhány stiláris jelleg? változásról, mint például a
frontrész, vagy a karosszéria néhány plasztikus felülete (a figyelmet
f?leg a tankra applikált rács ragadhatja meg).
A bajor formatervez?k teljesen átrajzolták a csomagtartót. Jelenlegi
állapotban lehetséges a topcase-t közvetlenül a tartóra helyezni, emellett
a csomagok védelme is sokkal jobb útközben.
Legutóbbi hozzászólások