Egyes madarak csiripelése szerint a brazil versenyz? Valentino Rossi helyére,
és az RC211V nyergébe igazolt volna a Honda gyári csapatába.
Barrost szerz?dés köti az Altadishoz (Fortuna és Gauloises). A kontraktus
felbontási ára olyan magas, hogy azt a pilóta biztosan nem fizeti meg, ráadásul
a Honda kijelentette, hogy nem hajlandó tárgyalást kezdeményezni egy szponzorral
sem. Így Barros marad Hervé Poncharal keze alatt, aki mellesleg többször
kijelentette az elmúlt id?szakban: számít a dél-amerikai munkájára.
A team másik versenyz?je az olasz Marco Melandri lesz, aki a
Davide Brivio dirigálta Yamaha-csapattól kerül át a Tech 3-hoz.
Persze senki ne higgye, hogy ezzel az átigazolási id?szak kérdéseinek vége,
és minden megoldódott.
Jelenleg a legnagyobb enigma: ha nem Barros, akkor ki veszi át a
factory Honda kormányát Nicky Hayden mellett? Jelentkez?k akadnak b?ven
Biaggi, Edwards, Gibernau és Tamada személyében – mind a négyen érdemes pilóták,
mind a négyen érvényes szerz?déssel csapataikkal.
Legutóbbi hozzászólások