A kolosszális henger?rtartalmmal (916 ccm) rendelkez? G-Stridert
Tokióban mutatta be a Suzuki: a párhuzamos kéthengerest ismerhetjük már
a Burgmanról. A mérettel együtt n? a teljesítmény, amely már-már a leny?göz?
kategóriába sorolandó a standard változat esetében is, tekintve hogy robogóról
van szó.
Az els? felfüggesztés a Bimota Tesire emlékeztet nagyon a maga domború
kerekével és margaréta-tárcsáival. Amúgy a kerekek is hatalmasak: óriási
Bridgestone-abroncs el?l (140-60/17), s?t 220-60/18 hátul. A vonalvezetés
a legmodernebb kor scootereinek sportosságát tükrözi, ugynakkor elegend? hely
marad az utasnak és a csomagoknak is.
A "hátul ül?" fényszóró maga a megtestesült rosszaság, akárcsak az
oldalanként kivezetett dupla kipufogó. Egyedi a színösszeállítás is,
amely a gyöngyház-fehér és a szénfekete kontrasztjára épül.
Elegancia és robbanékonyság két keréken.
Legutóbbi hozzászólások