EST. 2002

Honda Tamago

A Tamago szép momentuma volt a Honda idei standjának. Lényegében a japán alapötlet
itáliai reneszánszáról
van szó, hiszen a fejlesztés és a kivitelezés is
a Honda Italia R&D szekciójának munkája – innen hát a nagyvonalú
küls? és az érdekes megoldások. Az alapvet? célkit?zés a komfortérzet és a praktikum
növelése volt.

Minden kétséget kizáróan sikerült megoldani mindkét feladatot. A Tamago
– amelynek ragadványneve ‘tojásfej?’, tamago egyenl? tojás
japánul – méretei tartalmasak, egy igazi GT-t idéz?ek.

A nyereg, helyzetéb?l és dimenziójából fakadóan kényelmes akár két utasnak
is. A használhatóság els? helyen szerepelt a tervezéskor: van nagy hely a csomagoknak,
és nyereg alatti üreg azon tárgyaknak, amik nem feltétlenül kellenek az ember
kezébe. A szélvéd? magas, a lábtartók kell?képpen mélyen ülnek, a lábak és egyéb
testrészek nagyon jól védettek.

A Honda Tamago egyel?re prototípusként létezik, ilyen min?ségében is
mutatták be. A szériagyártáshoz, emberi számítás szerint azonban nem
kell sok, hiszen a m?szaki alapokat (váz, felfüggesztések, kerekek, fékek, motor)
a modell mind a Honda SH-tól örökölte.





ugrás fel