Fölöttébb pikáns volna, ha a válás jóváhagyására pont a sebesség japán
templomában, Motegiben kerülne sor. Persze ahány ember, annyifélét mond
az ügyben (Rossi a Yamahánál, Rossi a Ducatinál, Barros Rossi helyén, Edwards
Rossi helyén), úgyhogy a legbölcsebb most várni, nem pedig jósolgatni.
Amit bizonyosan tudhatunk, a pontok száma: Rossi 262, a szerz?dést épp
a héten hosszabbított Gibernau 211. Ez már tetemes lemaradás, de hogy
a pályán mi fog történni vasárnap.
Mert biztosan nem Rossi és Gibernau hajt majd a gy?zelemre: ott lesz Capirossi,
és az egyre versenyképesebb Desmo. ?k hárman, no meg Max Biaggi a legesélyesebbek
a Csendes-óceánon: igazi hatalmi harcok várhatók.
No meg: piac, piac, piac minden mennyiségben. Nyakunkon az átigazolási
szezon, és a csapatok stratégiaváltásainak ideje. A hétvégén már 2oo4-es modelljét
(Ryo révén) tesztel? Suzuki pozitív eredmény (az a bizonyos reménysugár)
esetén marad a MotoGP cirkuszában. Az Aprilia körül is változások várhatók,
jöv?re például hazai gyártású (olasz) motorral indulnak, nem pedig Cosworth-blokkal.
Ráadásul lehet, hogy nem is Aprilia néven, hanem Ducati D’ Antin elnevezés
alatt, de err?l még tényleg korai beszélni.
Legutóbbi hozzászólások