EST. 2002

Nem egy, hanem egyb?l kett? GSX-R

Vártuk a hatszázast, ami egy hétötvenessel kézenfogva érkezett meg: a 75o
az a kategória, amiben már szinte csak a Suzuki hisz. Ami érthet?,
hiszen 1985 óta (az els? GSX 750 felbukkanásának éve) sikeres a háromnegyedes
"intermediate" verzió, valahol félúton a hatszázas gránátok és ezres
bombák között.

GSX-R 600

Hagyomány?rz? sportmotorok, melyek természetesen nem mondanak le a hatásos
küllemr?l. 6oo és 75o egymástól eléggé nehezen megkülönböztethet?k. Tengelytávolságuk
között mindössze öt mm az eltérés (1395 illetve 139o ? szemben a korábbi 141o-zel),
súlyban is csak két kg a distancia (161 ill. 163 kg). Az egyes elemek
frissítésen estek át, így az összhatás is dinamikusabb, agresszívebb. A restyling
határozottan Kawasaki Ninja-hatást gyakorolt a farokrészre: vagy ez is része
a Suzuki és Kawa titkos szövetségének
?

A két új GSX a fekete apoteózisa. Váz, villa, tárcsák – minden sötét
(és a fekete, mint tudjuk, slankít " talán ezért t?nnek olyan picinek").

GSX-R 750

A motorban nem a sötétség az úr: minden részletében felülvizsgált, titánium
szelepekkel ellátott, alkatrészeiben megkönnyített két új generációs hajtóm?
röpíti, nagyobb a kompressziós aránnyal (12,3 a 75o-en, 12,5 a 6oo-on) a gépeket.
Teljesítmény: körülbelül 15o LE a 75o esetében, 121 LE a 6oo-nál.

Ígéretes a központi vezérlés is: 32 bit, 256 kB memória, de általánosságban
elmondható, hogy a két GSX rengeteg apró technikai finomsággal szolgál, és minden
részletében igényes.

Érkezés a jöv? év februárjában, a hírek szerint bevezetésképpen az idei év
aktuális modelljeinek áráért.

ugrás fel