A Transalp kihívójaként jelenik meg a páston, hiszen az eleddig nem
talált igazán méltó párbajellenfélre. A V-Stromnak minden adottsága megvan,
hogy felvegye a versenyt tokiói konkurrensével.
Hogyan is lett a V-Strom 65o- Valahogy így: fogták az ezres V-Strom futóm?vét,
belerakták az SV meggy?z?, hatfeles motorját, és kész. Mert a
motor minden atomjában az SV-sorozatot idézi; persze az igényeket hozzáigazították
a V-Stromot vezetni szeret?kéhez. A Suzuki nem közölte a teljesítményt, ami
becslések szerint nem lehet sokkal több az SV 7o lóer?jénél.
A futóm? lényegében az 1ooo-é, az egyedüli villát leszámítva, ett?l kicsit
kisebb a tengelytáv (154o mm) és a nyereg magassága 82o mm-re
alacsonyodik. Ugyanaz a fékrendszer (31o/269 mm).
A V-Strom "hugi" novembert?l kerül forgalomba, nagyjából 7.ooo
eurós áron.
Legutóbbi hozzászólások