Legel?ször Barcelonában jegyzett kirívóan jó eredményt (4.), majd Assenban
(4.) és Doningtonban (6.) is jól szerepelt. A Sachsenringen már kevésbé
ment jól a spanyolnak, ott nyolcadikként zárt; jött azonban Brno, ahol
megint a negyedik hely jutott a jó Carlosnak. Az összetettben Checa hatodik,
18 pont választja el Baylisst?l, 19 Capirossitól.
Tavaly, 2oo2-ben viszont a mi Carlosunk második lett Estorilban.
Idén minden tudását latba kell vetnie, hogy 2oo3 harcos mez?nyében megismételje
a legutóbbi teljesítményt.
"Tavaly enyém volt a pole, tehát elég jó a viszonyom a portugál
pályával – mondta a spanyol – Minden pályán fontos az els? és a hátsó kerék
közti egyensúly, meg a kanyarbéli stabilitás. Ez az alap, ehhez jönnek
az egyes pályák specifikus beállításai. Estorilban van egy nagyon hosszú egyenes,
egyébként lassú kanyarok egymásutánja a pálya: majd – 7o%-a kanyar. A
legutolsó a MotoGP versenykalendáriumának leglassabb kanyarja maximális man?verezhet?ségre
és tökéletes gáznyitásra van szükség. A motor eszméletlenül nehéz azon a
ponton."
"Els? blikkre a pálya olyan, mintha egyáltalán nem lenne tapadása.
Kés?bb rájön az ember, hogy a grip nem is olyan rossz. Eléggé fontos, hogy hogyan
teljesít az ember az utolsó szakaszon: utolsó szakasz alatt az utolsó két
kanyart értem. Egy csomó id?t el lehet vesztegetni abban a traktusban. Általánosságban
véve tetszik a portugál ring."
"Az utolsó szakasz egyszer?en túl lassú a négyütem?eknek,túl lassú
a 2oo lóer? körüli gépeknek."
Legutóbbi hozzászólások