Az égiek is áldásukat adták a próbasorozatra, s a felemás el?rejelzések ellenére
szélcsendes, napos id?ben dolgozhattak a csapatok.
Tesztelt a Honda, a Ducati, a Yamaha, a Suzuki, az Aprilia és a Kawasaki, de
pályán volt a Proton is David De Gea pedig els? ízben próbálhatta ki a négyütem?
Harris WCM-et.
Újdonságként vehette szemügyre a hétvégi gy?z? Valentino Rossi a 2oo4-es
RC211V-t (vagy annak el?hírnökét).
Egy ilyen intenzív nagydíj után nehezen zökkentem bele a munkába, meg aztán
nem is volt olyan a Michelin által szállított anyag, hogy hatékonyan tudtam volna dolgozni. Rengeteget agyaltunk viszont a megfelel? set up-on mondta
Rossi.
Újradefiniálta sikeresen a futóm? nagyrészét a Ducati, mely Loris Capirossi
révén magáénak tudtaja a hét legjobb köridejét. Capirossi csapattársa, a hétvégén dobogós ausztrál Troy Bayliss nem sok tesztmunkát végzett,
mert komoly következmények nélküli balesetet szenvedett.
Rendre els?ként jelent meg a pályán, és utolsónak hagyta el azt Max Biaggi.
Az egyetlen mód, hogy az ember feledtesse magával a csalódást, azaz, ha beleássa
magát a munkába mondta Max. A motor most jobb. Nem vagyok teljes mértékben elégedett,
de nagyon keményen dolgoztunk.
A nem hivatalos id?eredmények:
Loris Capirossi 1’59’0
Tohru Ukawa 1’59’0
Troy Bayliss 1’59’4
Carlos Checa 1’59’6
Sete Gibernau 1’59’7
Valentino Rossi 1’59’7
Olivier Jacque 1’59’8
Marco Melandri 2’00’65
Nicky Hayden 2’00’0
Max Biaggi 2’00’1
Colin Edwards 2’00’5
Makoto Tamada 2’00’5
Alex Barros 2’01’1
David De Gea 2’08’0
Legutóbbi hozzászólások