Hogy miért? Talán mert a versenyek nem (csak) a mérnökprofesszorok, törzsf?nökök
és aszfaltasztrológusok döntéseir?l szólnak, hanem hús-vér pilóták bicskanyitogató
küzdelmér?l. Talán ezért lehet az idei 25o az elmúlt esztend?k egyik legkiélezettebb
versengése, minden világsorozatot ideértve.
A mágikus 25 pontos intervallumban hat versenyz? tolong, sorrendben:
Poggiali (129 pont), Nieto (126), Rolfo (122), Elias (1o6), De Puniet (1o5)
és West (1o4).
A Brno el?tt élen álló, San Marino-i illet?ség? Manuel Poggiali az egyetlen
az imént felsorolt b?vös hatosból, aki nem rendelkezik egy egész évados tapasztalattal
a 25o-ben. Ez lehet – no meg furcsa, talán genetikus eredet? hajlama az esésre
– az ? gyenge pontja. Ugyanakkor Poggiali a legvirtuózabb, és a gépével
sem volt eddig semmi probléma, már ami a technikát illeti.
Fonsi Nieto lehet Poggiali els? számú támadója: katasztrofálisan
kezdte 2oo3-at, mostanra azonban óriási formába lendült (nota bene, ?
is Ibizán töltötte a vakációt). Ami biztos: Brnoban csata
lesz.
Elias és De Puniet motorja ugyanolyan, mint Poggialié és Nietóé,
ennek ellenére a szezon alatt többször hibáztak – csak magukat okolhatják az
összetettben elfoglalt helyezéseik miatt. Mindkettejükr?l tudjuk, hogy szeretik
a csehországihoz hasonló pályákat, és hogy nem egykönnyen adják fel, ha a vb
szorosabbá tételér?l van szó.
Roberto Rolfo Németországban "megtalálta a góllöv? cip?jét",
no meg az összhangot kéthengeres Hondájával. Ha Rolfo vérszemet kapott
a sachsenring-i futamgy?zelem után, akkor Csehországban is bármire képes lesz.
Ne feledkezzünk meg Franco Battainir?l, aki századik versenyére készül:
nyilván szeretne szép eredménnyel jubilálni.
Legutóbbi hozzászólások