Tömör és vaskos látványt nyújt a hátsó rész, uralkodni engedve a kipufogó
lényegre tör? ívét. A scrambler örökség leginkább az aszfalttól számított magasságon,
a széles kormányon és a rugózáson látszik. Ezek szolgáltatják azt a bizonyos
nagyvárosi fenevad érzést.
A motorblokkra kacsintva a desmodromikus motorcsalád ifjú tagja tekint
ránk vissza. A kéthengeres, hengerenként két szelepes és két gyertyás 1000-es
84 LE-t kínál fel 8000-es fordulaton, 5000-rel pörögve pedig 84 Nm-t
teljesít. A blokk a család hagyományai szerint az egyenletesség híve, nincsenek
extrémista hajlamai, viszont már alacsony fordulaton is benne van a szükséges
löket. 5000 fölött ugyan csökken a nyomaték, de ha az ember beleránt,
ilyenkor is kemény válaszra számíthat.
A Showa felfüggesztések el?l-hátul állíthatóak, a fékek mindenhol aranyszériás
Brembo-k. Igazi meglepetés az üzemanyagtartály, mely a kútnál jó 2o liter
naftát nyel el. A tank ugyanis egészen az utas ülés aljáig ér, ezért az ülés
alatt kizárólag csak az iratoknak jut némi hely.
Szép és letisztult a m?szerfal, jól követhet? rajta az analóg fordulatszámmér?
és a digitális kilóméteróra járása. Figyelemmel kísérhetjük az üzemanyagszint
változásait, és rendelkezésünkre áll a fedélzeti computer is. Két nagy
gomb segítségével beállíthatjuk a fényszórókat és a computer funkcióit.
A Multistrada megfelel? társ a munkába járáshoz és a vakációzáshoz,
de ezt sok más motor is elmondhatja magáról. A Multistrada valójában igazi cinkos
a döngetéshez. Az a jó benne, hogy amit tud, arra bármikor képes, és nehéz a
vágyon uralkodni, mikor bármikor odaránthat neki az ember.
Legutóbbi hozzászólások