Ennek tükrében a csapat bejelentette, hogy elkezdték motorjuk legújabb változatának munkálatait, és hogy az új motorblokk öntvénye már el is készült, csak a gépészeti, motorikus összetev?kre vár.
A FIM két ok miatt függesztette fel a csapat részvételét az Afrika GP-n:
„1. A Harris WCM motorkerékpár motorja nem eredeti, nem a csapat saját ötletén alapuló szerkezet, hiszen a motorszerkezet koncepciója, kivitelezése és a különböz? részek Yamaha motor eredet?ek.
A FIM által a csapatnak írt hivatalos levél
2. A Harris WCM motorkerékpár motorblokkja a Yamaha R1 modelljének álalakított változata, ami ezáltal nem eredeti, hiszen a modell egy jól ismert ipari termék, és sok ezer részét árusítják.”
Mindkét vádpontot vitatta a WCM versenyekért felel?s vezet?je, Peter Clifford.
Clifford kijelentette, hogy a WCM motorja éppen úgy eredeti mint a versenyben résztvev? bármelyik másik motor, míg a második pontot azért vitatja, mert a ’ipari termék’ kifejezés nem megfogható fogalom.
Bárhogy is van, a WCM legújabb motorján végzett változtatások – mint a ’Kazettás Váltó’ (Cassette Gearbox), amely lehet?vé teszi, hogy bels? arányokat megváltoztassanak anélkül, hogy a motor széttörne – biztosan segítségükre lesz, hogy ismét pályára állhassanak az évad harmadik futamán, a május 11-én megrendezésre kerül? Spanyol Nagydíjon.
Kapcsolódó cikkek a motorinfo.hu oldalain:
2003. 04. 26. A Harris WCM-et kizárták a versenyb?l
2003. 04. 09. A WCM történelmet ír
Legutóbbi hozzászólások